kakku synttärisankaril

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee!

Vieras
mun pitäis tehä pojal kakku mihin tulis pääl tiikerin kuva(disney)
onko kellään ehdotusta et millä tekisin sen tiikerin,sokerimassaa,marsipaania vai mitä?mul ois sellanen elintarvikekynä,mut en tiiä et mihin sil ois hyvä piirtää,oisko just esim sokerimassa?

Niin tai sit vaikka kinuskikakku ja päälle tikrun muotonen kuva sokerimassasta. Mä tein tytön 1v kakun ihan peruskermakakun mut sit siihen päälle sokerimassasta barbapapan ja juurikin siitä syystä et on vähemmän sitä sokerimassaa mut saa kuitenkin idean (eli tässä tapauksessa sen barban) toteutettua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin tai sit vaikka kinuskikakku ja päälle tikrun muotonen kuva sokerimassasta. Mä tein tytön 1v kakun ihan peruskermakakun mut sit siihen päälle sokerimassasta barbapapan ja juurikin siitä syystä et on vähemmän sitä sokerimassaa mut saa kuitenkin idean (eli tässä tapauksessa sen barban) toteutettua.

teitkö ite sen massan?entä värjäsitkö sen jotenkin,jos niin millä? kiitti vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja auttakee!:
teitkö ite sen massan?entä värjäsitkö sen jotenkin,jos niin millä? kiitti vinkistä!

Ostin Confetista vihreäksi värjättyä sokerimassaa. Barba oli siis se barbapupu (vai mikä niistä se vihreä nyt onkaan ) ja sille laitoin sit kakun koristeista sellaset helmet kaulaan ja kukkaseppeleen tein keltaisesta sokerimassasta. Takoitus oli tehdä barban muotoinen kakku mut loppui aika kesken ja totesin et tulee turhan makea jos koko kakku on vuorattu sillä sokerimassalla niin kaulin sit vaan siitä vihreäatä levyn ja leikkasin barban mallisen palan ja maalasin elintarvikkeilla silmät ja suun.