Kakku meni pilalle. Olisko huonepeliä ärsytykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peliin en valitett ehdi, mutta miten siis pilalle? Ei noussut, raaka, paloi vai muuta? Vatkaa purkki kermaa, marjoja tai hilloa ja murenna kakuntekele sekaan. Voit syödä sitä samalla kun pelaat ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Peliin en valitett ehdi, mutta miten siis pilalle? Ei noussut, raaka, paloi vai muuta? Vatkaa purkki kermaa, marjoja tai hilloa ja murenna kakuntekele sekaan. Voit syödä sitä samalla kun pelaat ;)

Tein äitille sellaista tuorejuustokakkua irtoreunavuokassa. Olin just laittamas uuniin ni se reuna aukes ja juustoseos valu uunin pohjalle.:(

jaiks. Tee sit pelkkä alkuosa mun ohjeesta ja laita kakun tilalle keksinmuruja (hätätilassa menee ilmankin ;) ) ja kun saat tuuletettua niin koneelle.

Neuvoo henkilö, joka eilen paistoi ns joulukinkkua, sai kaikki hyvin siihen asti kunnes sinappi-korppujauhokuorrutus oli päällä ja liha 20 v käytössä olleeseen lasivuokaa, uuniin ja itse sohvalle. 10 min, riks ja suhinaa. Lasivuoka rikki, vähän lihanestettä uunin pohjalla ja 6 isoa lasipalaa ja miljoona pientä sirua uunin pohjalla. :headwall: Liha pois, pala pohjasta pois varmuuden vuoksi, uuni jäähtymään etä pääsee pesemään, uusi päälle et pesuaine palaa pois hajuineen, uuni jäähtymään, huuhtelu vedellä, uuni päälle et kuivuu ja kun luukun auetessa oli normi hajut taas, sain paistoon sen pellillisen raakapakastekarjalanpiirakoita, joka oli jo ehtinyt sulaa tietty. Että hyvin menee täälläkin mutta menköön... :)

Yhteistyössä