Kakkoshädän jälkeen alapesu: sis vuodatusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä pestään:
Meidän isäntä taas pesee persiinsä joka ikinen kerta kun käy pas**lla.Syytä en tiedä.Ja sit sinne pyttyyn pitää laittaa vessapaperia useita arkkeja ennenkuin voi käydä istumaan pytylle.Kysyin syytä (pihi ihminen kun olen niin en tajua miksi pitää tuhlata paperia)ja häntä kuulema inhottaa kun vettä saattaa loiskua kankulle kun pökäle tipahtaa pyttyyn =).Että tällästä.

Niin minäkin laitan 5-10 arkkia paperia pyttyyn ettei loisku. Voiko olla mitään ällöttävämpää kuin perseelle loikkuva paskavesi?
Minä luulin että kaikki laittaa paperia estääkseen roiskeita...

Se on kato tekniikkalaji se paskominenkin. :saint: Ei roisku, kun sen osaa. :whistle:

Kerro mullekin oikee tekniikka, niin pääsen ilman roiskeenestopaperia? =)

Vois tietty kakata sitä etureunaa vasten, jotta kakat tippuis posliinia vasten, mutta sitten pitäis näyttää vessaharjaa. Muuten en kyllä pahemmin vessaharjaa käytä, kun tulee ihan siistiä jälkeä.

:laugh: Siis joo, ei hajuakaan mikä se tekniikka on, mulla ei vaan koskaan (tai no ehkä kerran kesässä ) roisku sieltä pöntöstä mitään paskavesiä. Ehkä se johtuu kakan koostumuksesta tai jostain muusta mystisestä asiasta. :D

Ylivoimaisesti+eniten+ostettu+alapesusuihku.jpg

ei munkaan peffalle sieltä mitään roiskevesiä lennä.. ehkä se on kii pökäleen koosta ja tippumiskulmasta, miten loiskahtaa.

Mä käyn vaan kakalla, pyyhin paprulla, pesen käteni ja sillä siisti. Suihkussa hinkutan sit enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä pestään:
Meidän isäntä taas pesee persiinsä joka ikinen kerta kun käy pas**lla.Syytä en tiedä.Ja sit sinne pyttyyn pitää laittaa vessapaperia useita arkkeja ennenkuin voi käydä istumaan pytylle.Kysyin syytä (pihi ihminen kun olen niin en tajua miksi pitää tuhlata paperia)ja häntä kuulema inhottaa kun vettä saattaa loiskua kankulle kun pökäle tipahtaa pyttyyn =).Että tällästä.

Niin minäkin laitan 5-10 arkkia paperia pyttyyn ettei loisku. Voiko olla mitään ällöttävämpää kuin perseelle loikkuva paskavesi?
Minä luulin että kaikki laittaa paperia estääkseen roiskeita...

Se on kato tekniikkalaji se paskominenkin. :saint: Ei roisku, kun sen osaa. :whistle:

Kerro mullekin oikee tekniikka, niin pääsen ilman roiskeenestopaperia? =)

Vois tietty kakata sitä etureunaa vasten, jotta kakat tippuis posliinia vasten, mutta sitten pitäis näyttää vessaharjaa. Muuten en kyllä pahemmin vessaharjaa käytä, kun tulee ihan siistiä jälkeä.

:laugh: Siis joo, ei hajuakaan mikä se tekniikka on, mulla ei vaan koskaan (tai no ehkä kerran kesässä ) roisku sieltä pöntöstä mitään paskavesiä. Ehkä se johtuu kakan koostumuksesta tai jostain muusta mystisestä asiasta. :D

Mulla tulee välistä kiinteänä ja välistä ei-niin-kiinteänä ja silti roiskuu :D

nytpähän sai kakkajutuista kiksinä saava täältä ilmaiset tekstarit itseelleen. yleensä näitä tulee tuolle maksullisille sextestari palstoille. olipas ovela tyyppi ja äiskät teki ilmasta työtä pervolle:D

Alkuperäinen kirjoittaja .:
paperi riittää mullekkin, kuinka likaiset perseet teillä oikein on?
olisko pyyhkimistekniikassa petrattavaa?

Raikkaampi fiilis jää, kun pyyhkii huolellisesti ja viimeistelee vedellä. Ei ole kyllä koskaan jäänyt kakan hajua käsiin, vaikka kädellä huljutankin "loppuviimeistelyä".

Etenkin raskausajan riemukas tuttavuus peräpukamat tekee sen, ettei pyyhkiminen tahdo riittää, vaan vettäkin tarvitaan.

alkakaas kertoon muitakin erikoisjuttuja täällä niin pervot säästää sievoiset summat. monet pervot näistä tekstailee satojen eurojen edestä kuukaudessa.

äiskät, tehkää inhimillistä palvelevaa työtä, antakaa kinkeille avut ihan ilman edestä:D

Yhteistyössä