Kakkoshädän jälkeen alapesu: sis vuodatusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Miten pesette kakkaamisen jälkeen jätökset peräaukosta?
Onko siihen jokin tekniikka olemassa?

Itse kokeilin pesua ja nyt ei sormista lähde haju millään. Lisäksi, pesun jälkeen pyyhkäisin vielä paperilla, niin siihen jäi vieläkin kakkaviirut.
Paremmin pyyhkii paperilla, kuin että lotraa vedellä kakat pois. :x
Yöks, siis tuo sormien lemu on ihan karmiva, olen pessyt saippuoilla ja kynsiharjalla hangannut, mutta haju istuu kuin tauti. Ajatella, että persus haisee aina tuolle! :x

No voi hyvän tähen.
Mitä sä niitä sormias sinne menet ensinkään tunkemaan?

Jos sulla on sellanen käsisuihku, pese sillä. Kyllä sillä lähtee kura kun kura.
Ja jos ei ole, niin pyyhi paperilla ja käyt sitten illalla suihkussa pesemässä sen takalistos paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämän kevät!:
Voi hyvä tavaton nykyihmisiä! Kyllä se pyyhkiminen riittää, kun huolella pyyhkii :)

Joo, täälläkään ei tuota ymmärretä. Meillä kakkapylly pestään vain vauvalta joka tekee vaippoihin. Ei todellakaan keltään muulta...

Meidän isäntä taas pesee persiinsä joka ikinen kerta kun käy pas**lla.Syytä en tiedä.Ja sit sinne pyttyyn pitää laittaa vessapaperia useita arkkeja ennenkuin voi käydä istumaan pytylle.Kysyin syytä (pihi ihminen kun olen niin en tajua miksi pitää tuhlata paperia)ja häntä kuulema inhottaa kun vettä saattaa loiskua kankulle kun pökäle tipahtaa pyttyyn =).Että tällästä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä pestään:
Meidän isäntä taas pesee persiinsä joka ikinen kerta kun käy pas**lla.Syytä en tiedä.Ja sit sinne pyttyyn pitää laittaa vessapaperia useita arkkeja ennenkuin voi käydä istumaan pytylle.Kysyin syytä (pihi ihminen kun olen niin en tajua miksi pitää tuhlata paperia)ja häntä kuulema inhottaa kun vettä saattaa loiskua kankulle kun pökäle tipahtaa pyttyyn =).Että tällästä.

Mäkin pesen persiini jokaikinen kerta kun olen käynyt kakalla, onko siinä jotain kummallista?
Paperille vaan en peooue puhtaaksi saa, niin totta helvatissa sen voi sitten suihkuttaa puhtaaksi. Sormia/käsiä en sinne kyllä tunge.

Oisko ruokavaliossa jokin vialla jos kakka sotkee niin paljon...

Ite suihkutan hetken pelkällä vedellä ja sit kädellä avitan... Kädet pesen saippualla, ei haise. Toisinaan käytän vaan paperia, kakin laadusta riippuen ja myös siitä olenko kohta menossa muutenki pesulle vai olenko juuri käynyt.

No ehkä tällainen lopputulos tulee juuri niiden äitien lapsista, jotka sitä pyllyä pesevät joka vessareissun jälkeen itseltäänkin. Eli kasvatuksen tulos :)

Niin minäkin laitan 5-10 arkkia paperia pyttyyn ettei loisku. Voiko olla mitään ällöttävämpää kuin perseelle loikkuva paskavesi?
Minä luulin että kaikki laittaa paperia estääkseen roiskeita...

Mä en kestä näitä ylihygieenikkoja. Ei siis tulisi ikinä mieleenkään pestä kakalla käynnin jälkeen persusta vedellä, kyllä siihen se paperi riittää ja en minä ainakaan mitään hajua ole sormissa huomannut, kyllä se haju taitaa teillä olla ihan siellä päänupissa.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mä en kestä näitä ylihygieenikkoja. Ei siis tulisi ikinä mieleenkään pestä kakalla käynnin jälkeen persusta vedellä, kyllä siihen se paperi riittää ja en minä ainakaan mitään hajua ole sormissa huomannut, kyllä se haju taitaa teillä olla ihan siellä päänupissa.

No mutta ethän sä koske siihen sormilla. Pesetkö sä sitä ikinä? Edes kerran päivässä? :$

Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:

Niin minäkin laitan 5-10 arkkia paperia pyttyyn ettei loisku. Voiko olla mitään ällöttävämpää kuin perseelle loikkuva paskavesi?

Se on kato tekniikkalaji se paskominenkin. :saint: Ei roisku, kun sen osaa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:

Se on kato tekniikkalaji se paskominenkin. :saint: Ei roisku, kun sen osaa. :whistle:

Kerro mullekin oikee tekniikka, niin pääsen ilman roiskeenestopaperia? =)

Vois tietty kakata sitä etureunaa vasten, jotta kakat tippuis posliinia vasten, mutta sitten pitäis näyttää vessaharjaa. Muuten en kyllä pahemmin vessaharjaa käytä, kun tulee ihan siistiä jälkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:

No mutta ethän sä koske siihen sormilla. Pesetkö sä sitä ikinä? Edes kerran päivässä? :$

No kai ihminen nyt suihkussa käy ihan normaalisti. Ja silloin pestään koko vartalo.

Minun kakastani ei saa paperiinkaan juuri mitään jälkeä ja syön tosi terveellisesti. Siinä Englannin "olet mitä syöt" ohjelmassa on juuri se "perfect boo" niin sellasta tulee. Ei tosiaan mitään tarvetta alkaa pesemään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun kakastani ei saa paperiinkaan juuri mitään jälkeä ja syön tosi terveellisesti. Siinä Englannin "olet mitä syöt" ohjelmassa on juuri se "perfect boo" niin sellasta tulee. Ei tosiaan mitään tarvetta alkaa pesemään.

Vai onko se "poo". No kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi jee !! No se on hyvä. että kakkasi koostumus on mielestäsi hyvä. Minä en omaani niin tutkiskele. Paperilla pyyhin ja tarvittaessa suihkutan.

Yhteistyössä