Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 14:07 CarnevalGirl kirjoitti:Siis mitä tarkottaa et pesette altaan reunalla..? Mä heivautan pojan sinne lavuaariin ja siellä pesen mut en ymmärrä mitä käytännössä tarkottaa tuo altaan reunalla :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 14:15 yrttitarhurikatti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 14:07 CarnevalGirl kirjoitti:Siis mitä tarkottaa et pesette altaan reunalla..? Mä heivautan pojan sinne lavuaariin ja siellä pesen mut en ymmärrä mitä käytännössä tarkottaa tuo altaan reunalla :ashamed:
Muksu istutetaan altaan reunalle niin että peffa on vaan altaan sisäpuolella ja jalat roikkuu ulkopuolella. Mä en ole koskaan vannonut sen metodin mukaan, sillä meidän typyllä on yleensä joka paikka nivusia myöten sonnassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 22:42 Fanttimamma harmaana kirjoitti:Öööh...pakko on saada kommentoida![]()
Eiks toi pesualtaan reuna oo ihan törkeen kylmämeinaan siis tollasta "posliiniallasta"? Aattelin vaan omalle kohdalla kun joskus on käyny niin et istuu pöntölle ja se rengas ei olekaan alhaalla \|O niin ihan sika inhottavalta on tuntunu. Siis ei millään kettuilulla vaan ihan uteliaisuudesta kysyn. Meillä riittää tosi usein noi puhdistupyyhkeet, vaikkakaan ei aina ja sillon on tyttö 1v roikotettavana tai seisaallaan suihkussa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 12:20 herman kirjoitti:Laittakaa potalle kakkaamaan niin ei tartte sen pesun kanssa temppuilla. Itse pesen vaan jos löysempi tuotos.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 14:15 yrttitarhurikatti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 14:07 CarnevalGirl kirjoitti:Siis mitä tarkottaa et pesette altaan reunalla..? Mä heivautan pojan sinne lavuaariin ja siellä pesen mut en ymmärrä mitä käytännössä tarkottaa tuo altaan reunalla :ashamed:
Muksu istutetaan altaan reunalle niin että peffa on vaan altaan sisäpuolella ja jalat roikkuu ulkopuolella. Mä en ole koskaan vannonut sen metodin mukaan, sillä meidän typyllä on yleensä joka paikka nivusia myöten sonnassa![]()