Kakkan haju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Malla

Vieras
Oletteko muut huomanneet, että kakkan haju olisi muuttunut raskauden aikana? Mulla viikkoja 28 ja viimeiset pari kuukautta se on haissut jotenkin erilaiselle...
Nolo kysymys, mutta vaivaa mieltä.

Huomasin...en tiedä, mistä moinen johtuu, mulla myös pissa muuttui jotenkin imelämmän hajuiseksi.
Lääkärissä kysyin asiasta, ja hän katsoi kuin mielenvikaista....
jätin siis asian sikseen.

Puhuin kuitenkin naapurin kanssa, joka odotti ensimmäistään ja kolmattaan samaan aikaan kuin minä,
hän oli huomannut saman, muttei osannut myöskään syytä selittää ( hän on sairaanhoitaja itse )....

Miten sun naapuri voi odottaa samaan aikaan sekä ensimmäistään että kolmattaan? En oo koskaan ollut haka matikassa, mutta tossa yhtälössä ei nyt kyllä kaikki täsmää..

varmaan tarkoitti että hän ja naapuri olivat yhtäaikaa raskaana naapurin odottaessa ensimmäistä lastaan ja uudelleen yhtäaikaa raskaana kun naapuri odotti kolmattaan *vääntää rautalangasta*

Kakka - kakan

Ehkäpä hajuaistisi on herkistynyt? Ja hormonitoiminta on muuttunut. Tuskin tuo nyt on huolestuttavaa. Kysy neuvolasta, kun menet sinne seuraavan kerran. Jokaisen kakka haisee välillä pahalta.

No enhän minä nyt väittänytkään, että se olisi joskus hyvältä haissut. Mutta kun nyt viimeiset kuukaudet se on haissut selkeästi erilaiselle. Sellaiselle imelälle. Mutta ei sitten mitään, ilmeisesti tämä on sellainen aihe ettei kukaan ota tosissaan. Normaalia siis ilmeisesti.

Yhteistyössä