Kakkaa pimpissä...

• Viestiketjun aloittaja älä lue jos ällöttää
  • Ensimmäinen viesti
älä lue jos ällöttää
Ihan käsittämätöntä!

Äsken kun aamulla menin vessaan ja kävin samaan aikaan kusella että paskalla niin kun rupesin pyyhkimään pimppiä siellä oli ruskeeta löysää joka haisi paperilla ihan kakalle... Sit pyyhkin perseen ja samanlaista se oli sielläkin.

Mut pystyn kyl pidättämään ulostetta, samoin kusta. Vaikka äsken tuntuikin että kakka on nyt kyllä koko ajan perseessä ja on pian mentävä vessaan.

En myöskään koe tunteneeni et peräaukko ois mitenkään falskannu. Et sieltä ois valunu sitä kakkaa. Tosin en aina pysty pidättämään pieruja.. ja välillä sieltä on valunu paskan hajusta kirkasta nestettä joka on ärsyttäny ympärillä olevaa ihoa... (kirjoitin tästä aiemmin tänne.) niin en tajua mitä helvettiä tämä on...

En oo myöskään synnyttäny yhtään kertaa mut vatsa vaivoja mulla on ollu ties kuinka kauan jotka on todettu ettei aiheudu mistään ns. sairaudesta vaan on oma sairautensa, sellanen toiminnan häiriintyminen. Mut ei kai se nyt ulosteinkotenssin ja rakkoongelmia voi aiheuttaa herranjumala????

Nuorikin olen vasta!

ap.
[QUOTE="hmh";29111992]Lääkäriin. Siel voi olla joku ylimääräinen käytävä peräsuolen ja pimpin välissä.[/QUOTE]

Mikähän ylimääränen käytävä jos ei oo ennen ollu? Sit mietin vaan et meniks sitä jotenkin ulostaessa tonne mut en tiiä...

"vieras"
Ootko kauheen lihava? Pesetkö alapäätäsi koskaan mitenkään?
Ei vide mikä kyssä. :D Oletko oikeasti noin typerä? Itse olen mainitsemallasi tavalla kauheen lihava ja hygieniastani huolehdin ensiluokkaisesti. Itse asiassa olen huomannut joidenkin erittäin hoikkien alapäiden haisevan, dösässä sen huomaa kun on ruuhka niin voi jestas joidenkin pillujen lemua, ei auta vaikka mitä dödöjä on suihkittu tai ois pikkuhousunsuojat.

"vieras"
Oikeasti voi olla jotain, joka vaatii sinulta lääkärissä käynnin. Muistan erään joka sanoi, että häneltä tulee pissan mukana "kakkahöytyviä". Ja hänellä olikin tullut tuonne johonkin reikä, josta kakkaa valui pissan mukana. Sori, todella sekavasti kirjoitettu.

Voihan se olla, että siellä on fisteli, mutta en kyllä yhden kerran takia vielä menis lääkäriin. Jos on ollu oikein löysää niin onhan sitä voinu mennä jotenkin vahingossa pimpin puolelle. Tai sitten kun oot pyyhkiny niin paperi on menny vähän pepun puolelle ja siitä tarttunu kakkaa siihen paperiin ja se näyttää kun olis tullu pimpistä.

"vieras"
Suosittelen käsisuihkua lisäksi. Pelkkä vessapaperi ei riitä poistamaan kaikkea ulostetta peräaukosta ja sen ympäristöstä jolloin sitä herkästi menee paperin kanssa tuhratessa emättimen puolelle.

Yhteistyössä