Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä nuorin menee kolmannelle huomenna ja vanhin vietti 14 -vuotis synttäreitään jo hiukan etukäteen. Isompi ei enää mahdu minun syliin, mutta jaksaa kätevästi kantaa mua, jos tarvii.![]()
Piti niin kaikkea tehdä tänään mutta jännittää niin paljon...
Toivottavasti teillä alkaa yläkoulu kivasti! Ja päiväkoti tietysti myös.
Toivotaan. seitsemän 7 luokkaa siellä on joten uusia oppilaita on paljon ja monet on siirtyneet muihin yläkouluihin. Poika oli niin jännittynyt, että sillä on ollut maha kipeenä pari päivää ja aamulla hyppi seinille.
Vatsalla jännittäminen on kyllä kamalaa. Mä en oo osannut sitä vieläkään lopettaa, saan vatsan kipeäksi ihan tavallisista jutuista, vaikka ihan vaan tanssitunnille menosta. Kaipa se joskus lakkaa.
Minust tulee vaan hirmu levoton. Harvoin tulee tuommoista kun jännitän.
Idiootit nyt kiusaa ketä tahansa.
Mä ihmettelen kyllä tällästä. Sä niinku oikeen tunnut toivovan, että kiusataan. Ja mitkä ihmeen nykypenskat?
Silti on pakko tehä vaan niitä jänniä asioita, ettei lukittaudu himaan. Mua jännittääkin aina melkeen kaikki.
Minä ainakin tidän, että kiusataan.Mä ihmettelen kyllä tällästä. Sä niinku oikeen tunnut toivovan, että kiusataan. Ja mitkä ihmeen nykypenskat?
Juu, tietenkin tiedätEihän kukaan muu tiedä niin hyvin kuin sinä.
Niin? Viime syksynä kiusattiin kun aloitti koulun toisella paikkakunnalla. Miten se liittyy nyt tähän syksyyn? Kerro nyt tarkemmin kun tiedät niin hyvin. Kerro myös miten voimme estää sen kiusaamisen![]()