Kajaanist naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
P

pepe

Vieras
moi,.. olen tulossa jonakin päivänä KAjaanissa piipahtaa,.. olisiko salaista seksiseuraa, kiihkeestä kivan mutoisesta nasiesta,.. olen pitkäkestoinen ja silleesti menee vaikk kuinka hyvin kun kaikki saadaan kohdalleen,.. ;) voitas vaikka jossakin mökillänne viettää aikaa ja sekstailla,.. milloin kaidetta ja koivua vasten ,.. ja tietysti pehmeissä lakanoissa sylityksin,.. silleesti,.. :))
vastaile, jos tunnet halun tulla kokemaan kivaa,..;))

moi,.. olen tulossa jonakin päivänä KAjaanissa piipahtaa,.. olisiko salaista seksiseuraa, kiihkeestä kivan mutoisesta nasiesta,.. olen pitkäkestoinen ja silleesti menee vaikk kuinka hyvin kun kaikki saadaan kohdalleen,.. ;) voitas vaikka jossakin mökillänne viettää aikaa ja sekstailla,.. milloin kaidetta ja koivua vasten ,.. ja tietysti pehmeissä lakanoissa sylityksin,.. silleesti,.. :))

kyosti pyssyy siel eukonsa helmois ja lopetta höpäjöiinit.

Viimeksi muokattu:

Minä pänä tulet.Kiihkie nasie outtaa.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä