Kajaanilaisia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marjatta

Vieras
Meillä on muutto kesällä kajaaniin. Aluksi muutamme vuokralle mutta mahdollisimman pian olisi tarkoitus oma talo ostaa. Nyt kysynki että mistä päin kajaania kannattaa hakea asuntoa, mikä on hyvää aluetta lapsiperheelle? Esikko aloittaa koulun syksyllä ja haluaisin että koulu pysyisi samana vaikka omaan taloon muutettaisi. Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan.

Minä olen Kajaanista!

Me asutaan Lehtikankaalla. Tämä on mielestäni mukavaa aluetta. Kouluja ja päiväkotejakin on tässä lähellä. Ja kuitenkin tästä meiltä suht lyhyt matka keskustaan.

Epäsuosittuja alueita ovat Lohtaja ja nykyisin myös Huuhkajanvaara, ehkä myös Nakertaja... Tai riippuu, missä päin sielläkin asuu. Kaupungin vuokra-asuntoalueellla on meno joskus aikamoista, mutta omakotitaloalueella rauhallisempaa...

Tervetuloa Kajaaniin! :)

Lohtaja ei enää nykyisin ole niin pahaa aluetta, varsinkin lohtajan laidoilla on rauhallista ja hyvä asua. Pahinta ja levottominta aluetta nykyisin Huuhkajanvaara.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lohtaja ei enää nykyisin ole niin pahaa aluetta, varsinkin lohtajan laidoilla on rauhallista ja hyvä asua. Pahinta ja levottominta aluetta nykyisin Huuhkajanvaara.

Huuhkajanvaaraan on nyt tullut paljon pakolaisia....

Ehdottomasti Purola, tai Lehtikangas. Olen alunperin Kajaanista, ja asunut molemmissa kaupunginosissa. Lehtikankaalla on apteekki, terveysasema, pari kauppaa ja otto-automaattipiste. Purolassa taas pari kauppaa, mutta on lähempänä kaupunkia.

Kajaanissa en muuttais itse missään nimessä Nakertaja-Hetteenmäki-linjalle, enkä Pikkukettu-Huuhkajanvaara-alueelle

*muoks* Myös Variskankaalla olevat kunnan vuokra-asunnot oli ainakin jossakin vaiheessa (2000-luvun alkupuolella ) varsin levottomia.

Yhteistyössä