?
*
Vieras
Lisään vielä, että me asutaan syrjemmässä (jopa 3 km kaupunkiin) ja on soppeli kävellä esim. ihan ulkoilupuvussa kaupunkiin vauvan kanssa. HIenostella ei tässä kylässä tarvi ;-).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Tervetuloa vain Kajaaniin. Itse opiskelemaan tulleena ja töihin jääneenä voin suositella. Mukavan pikkuinen kaupunki. Palvelut lähellä, rauhallisia asuntoalueita jne. Uimarantoja löytyy ihan kaupungin keskeltä sekä pikkaisen kauempaakin Paltaniemeltä. Valaistuja latuja on joka puolella. Laavuja löytyy läheltä paljon. Pulkkamäkiä on joka kaupunginosassa - Vimpelissä aivan mahtava mäki. Tämä on sellainen maalaishenkinen kaupunki.....
Alkuperäinen kirjoittaja *:Saanko kysyä, miksi muutatte? Töihin? Opiskelemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko Kajaanissa mitään toimintaa esim. lapsiperheille/kotiäideille? Esim. jotain äiti-lapsikerhoa, vauvajumppaa, vauva uintia tms...? Onko mitään avoimia päiväkoteja, kahviloita, jotain puistoja, joissa voi kokoontua äitien ja lasten kans? Onko muskareita jne?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksette muuta Ouluun? Itse Kajaanista Ouluun muuttaneena voin sanoa, että ero on, kuin yöllä ja päivällä... Ja siis Oulun hyväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksette muuta Ouluun? Itse Kajaanista Ouluun muuttaneena voin sanoa, että ero on, kuin yöllä ja päivällä... Ja siis Oulun hyväksi.
Mies on Oulusta, eikä muuttaisi ikinä lasten kanssa sinne enää. Liian iso meille.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksette muuta Ouluun? Itse Kajaanista Ouluun muuttaneena voin sanoa, että ero on, kuin yöllä ja päivällä... Ja siis Oulun hyväksi.
Mies on Oulusta, eikä muuttaisi ikinä lasten kanssa sinne enää. Liian iso meille.
Alkuperäinen kirjoittaja kajaanilainen:Esim.Kylmän alueella ja Lehtikankaalla on ollut taloja myynnissä eikä ole pitkä matka kaupunkiin ja on rauhallinen alue.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja kajaanilainen:Esim.Kylmän alueella ja Lehtikankaalla on ollut taloja myynnissä eikä ole pitkä matka kaupunkiin ja on rauhallinen alue.
Näinpä juuri.... Siis kävelymatka kaupunkiin, mutta silti syrjässä.
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksette muuta Ouluun? Itse Kajaanista Ouluun muuttaneena voin sanoa, että ero on, kuin yöllä ja päivällä... Ja siis Oulun hyväksi.
Ei meidänkään mies Ouluun lähtisi takaisin,täällä parempi lapsille. =)
Alkuperäinen kirjoittaja elo07:Joskus tosin paikallislehti KotiKajaanin kuuloluuria lukiessa sitä miettii et onko täällä tosiaan noin paljon elämäänsä kyllästynyttä porukkaa.... Mut Tervetuloa Kajaaniin! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kajaanilainen:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja kajaanilainen:Esim.Kylmän alueella ja Lehtikankaalla on ollut taloja myynnissä eikä ole pitkä matka kaupunkiin ja on rauhallinen alue.
Näinpä. =) Itse asustelen Lehtikankaan alueella ja melkein joka päivä tulee käveltyä kaupungissa vaunujen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksette muuta Ouluun? Itse Kajaanista Ouluun muuttaneena voin sanoa, että ero on, kuin yöllä ja päivällä... Ja siis Oulun hyväksi.
Liian iso meillekin... Ja siellä haisee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja kajaanilainen:Esim.Kylmän alueella ja Lehtikankaalla on ollut taloja myynnissä eikä ole pitkä matka kaupunkiin ja on rauhallinen alue.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksette muuta Ouluun? Itse Kajaanista Ouluun muuttaneena voin sanoa, että ero on, kuin yöllä ja päivällä... Ja siis Oulun hyväksi.
Eihän tämä Oulu iso ole. Just sopiva!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja kajaanilainen:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja kajaanilainen:Esim.Kylmän alueella ja Lehtikankaalla on ollut taloja myynnissä eikä ole pitkä matka kaupunkiin ja on rauhallinen alue.
Näinpä. =) Itse asustelen Lehtikankaan alueella ja melkein joka päivä tulee käveltyä kaupungissa vaunujen kanssa.
Meillä ei vauvaa enää, mutta voi kun mulla ikävä sitä vaunutteluaikaa. Kiva käväistä kirpparit kiertämässä ja tuota joenrantaa hilputella.