Kaivosmiesten nostaminen

• Viestiketjun aloittaja 4n äiti
  • Ensimmäinen viesti
4n äiti
[QUOTE="an-nikki";22227987]Eiks kukaan katso tätä bbc:ltä? Siellä kerrotaan koko ajan taustoja tästä operaatiosta.
Ekaksi nostetaan pari vahvaa ja hyväkuntoista, jotta saavat irroitettua palautusosan, jos kapseli jumittuu. Viimeisenä näistä miehistä nostetaan henkilö, joka oli vuoronjohtajana kun menivät kaivokseen. Siinä välissä tärkeysjärjestyksessä esim. nyt nousseista yksi diabeetikko ja se nuorin 19v oli kuulemma psyykkisesti aika rikki.
Mulla on tässä katsellessa tullut tosi hyvä mieli kaikkien noiden ihmisten puolesta. :)[/QUOTE]

Nimenomaan hyvä mieli. Ne ois voinu ihan hyvin kuolla sinne kaikki, ja nyt ne pääsee ylös, jotenki vaan niin uskomatonta :)

"vieras"
On tuo kyllä kerta kaikkiaan uskomatonta! Mulle ihan väkisin tulee mileen, että kyllähän noin on käynyt aiemminkin, mutta ei ole ollut välineitä , taitoa tms. saada porukkaa ulos tai edes tietää, että ovatko hengissä..
On noillakin ollut ihan hirveän kauheaa se aika, kun ei ole ollut mitään yhteyttä ulkomaailmaan eikä voi edes varman päälle tietää, että etsitäänkö heitä vai ei.

Mutta ihanaa katsottavaa tuo on, kun porukka lappaa putkesta ulos.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22228031]On tuo kyllä kerta kaikkiaan uskomatonta! Mulle ihan väkisin tulee mileen, että kyllähän noin on käynyt aiemminkin, mutta ei ole ollut välineitä , taitoa tms. saada porukkaa ulos tai edes tietää, että ovatko hengissä..
On noillakin ollut ihan hirveän kauheaa se aika, kun ei ole ollut mitään yhteyttä ulkomaailmaan eikä voi edes varman päälle tietää, että etsitäänkö heitä vai ei.

Mutta ihanaa katsottavaa tuo on, kun porukka lappaa putkesta ulos.[/QUOTE]

Siis mieleen..

"vieras"
aika karu lööppi lehessä et kaikki ei selviä.Pitääkö aina ajatella negatiivisesti ja vielä tälläsessä tapauksessa kun koko maailma seuraa tilannetta.Mä uskon et kaikki saadaan ylös.

"an-nikki"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22228014:
Just sieltä olen katsonut. Liikuttavaa katsottavaa kyllä. Varsinkin sen ensimmäisen mainarin pieni poika sai mullakin kyyneleet silmiin.
Kyllä tässä oman elämän murheet unohtuu hetkeksi :) Seuraavaksi tulee sen ekan selviytymisviestin kirjoittaja :)

Yhteistyössä