Kaivosmiesten nostaminen

• Viestiketjun aloittaja 4n äiti
  • Ensimmäinen viesti
4n äiti
On tuo ihan älyttömän koskettavaa katsoa, kun ne kaivosmiehet tulee ylös ja ulos. Samalla uskomattoman hienoa.

Voi vaan kuvitella, mitä mielessä pyörii tuon noston aikana.

v
Ainakin nostettava ukko pyörii putkessa noston aikana muutaman kerran ympäri, mut vaikea sanoa mitä nostettavan päässä pyörii. Just nostivat yhden ukon ylös ja pelstuskapseli on taas menossa alaspäin. :)

[QUOTE="tupsu";22227627]Lehdessä luki, että ekaks nostettiin "vahvimmat" tyypit, siis henkisesti kestävimmät..[/QUOTE]

ahhaa. minkähän takia ? luulis et he just kestäs olla siellä alhaalla pidempään ja jäädä porukkaan joka vähenee..
mua kyllä ahdisti jo katsoa telkkarista koko operaatiota.hyi,niin syvällä jms..

"vieras"
[QUOTE="tupsu";22227627]Lehdessä luki, että ekaks nostettiin "vahvimmat" tyypit, siis henkisesti kestävimmät..[/QUOTE]

ja viidentenä heikoin:
"Seuraavana pelastettavan, vasta 19-vuotiaan Jimmy Sanchezin uskotaan olevan henkisesti heikoimmassa kunnossa kaikista kaivosmiehistä." IL

v
[QUOTE="vieras";22227863]Rohkeimpien pitää näyttää heikommille esimerkkiä, että nostosta selviää hengissä.[/QUOTE]

Ei, vaan siksi, että jos jotain ongelmia ilmenee alussa, he ovat kyllin vahvoja kestämään sen ja toimimaan hätätilanteessa.

Keittiönoita
Mä nukahdin kesken BBC:n lähetyksen, mutta heräsin noin 10 minuuttia ennen ensimmäisen mainarin pelastumista. On toi kyllä aika uskomaton juttu.... mulla varmaan hajoaisi pää jo viikossa :/

"an-nikki"
Eiks kukaan katso tätä bbc:ltä? Siellä kerrotaan koko ajan taustoja tästä operaatiosta.
Ekaksi nostetaan pari vahvaa ja hyväkuntoista, jotta saavat irroitettua palautusosan, jos kapseli jumittuu. Viimeisenä näistä miehistä nostetaan henkilö, joka oli vuoronjohtajana kun menivät kaivokseen. Siinä välissä tärkeysjärjestyksessä esim. nyt nousseista yksi diabeetikko ja se nuorin 19v oli kuulemma psyykkisesti aika rikki.
Mulla on tässä katsellessa tullut tosi hyvä mieli kaikkien noiden ihmisten puolesta. :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";22227921]kiva kun ei ymmärrä kieltä...mitäköhän toi valkopukunen mies tossa nyt kertoo?pitäs olla selostaja joka kertoo suomeks.[/QUOTE]

Eiks pakkoruåtsi auta?

Keittiönoita
[QUOTE="an-nikki";22227987]Eiks kukaan katso tätä bbc:ltä? Siellä kerrotaan koko ajan taustoja tästä operaatiosta.
Ekaksi nostetaan pari vahvaa ja hyväkuntoista, jotta saavat irroitettua palautusosan, jos kapseli jumittuu. Viimeisenä näistä miehistä nostetaan henkilö, joka oli vuoronjohtajana kun menivät kaivokseen. Siinä välissä tärkeysjärjestyksessä esim. nyt nousseista yksi diabeetikko ja se nuorin 19v oli kuulemma psyykkisesti aika rikki.
Mulla on tässä katsellessa tullut tosi hyvä mieli kaikkien noiden ihmisten puolesta. :)[/QUOTE]
Just sieltä olen katsonut. Liikuttavaa katsottavaa kyllä. Varsinkin sen ensimmäisen mainarin pieni poika sai mullakin kyyneleet silmiin.

Yhteistyössä