Kaivataan piristystä iltaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sarmiina

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
1 986
1
38
Toi perhanan ukkokulta istuu taas koneellansa pelaamassa omia juttujansa, ja mulla on tyyylsäää...Keksikääs jotain piristystä please... |O <---just tollanen olo tällä hetkellä

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
joo mee suihkuun ja sitte koikkelehdi pyyhkeessä ja saat sen huomion :D

Sulla on liikaa hyviä ehdotuksia, joita ei voi toteuttaa, miehen tyttö on täällä myös, joten se koikkelehtiminen saa odottaa..ellen mä sit houkuttele sitä mukaan suihkuun...

Mitäs kivaa sitä keksis? Mulla pyörii päässä vaan se, et kaikki kaverit on jossain pikkujouluissa sun muissa tsempaloissa, mä oon neljän seinän sisällä ukon kanssa, joka vaan pelaa. Ja sit ton kans pitäis vielä mennä naimisiinki..

Oon joo, tosin päivää ei oo vielä ehditty päättää. Toi ukko kun on vähä saamaton, eikä osaa sanoa omaa mielipidettänsä, olis niin kiva päästä jo suunnitteluhommiin..

Huh, se on kyllä aika rankkaa... Isot vai pienet häät? Me pidettiin pienet, omat perheet vaan lähinnä, mentiin yllätysnaimisiin ensimmäisen lapsen ristiäisissä... Ku piti ristiäisten alkaa (ne oli siis kirkossa) niin alkoikin häämarssi soimaan ja me käveltiin sieltä kirkon ovista (tai juostiin, olin ihan paniikissa ;) )

Varmaan keskisuuret. Molemmilla tosi iso suku, siis jo lähiperhekin iso, ja se raja on vaikea vetää ketä sinne kutsutaan ja ketä ei. Kirkko on mulle ehdoton, koska aikanaan oon menny exän kanssa maistraatissa naimisiin.
Noi yllätyshäät kuulostaa kyllä kans aika houkuttelevilta =)

Kamalan vaikea salata... Ja tosi rankkaa säilyttää se salaisuus. Ihme kyllä onnistuttiin =) Joo, tiedän, se raja on niin vaikea vetää, että ketä kutsuu ja ketä ei. Ettei loukkais ketään. Vaikka oikeasti, eihän tuollasia tarvis avioparin miettiä, heidän hääthän ne ovat! Mutta, niin se vaan menee...

Yhteistyössä