kaiuttimet tietokoneelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pojan äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pojan äiti"

Vieras
jos sellaiset on ostamassa siis sellaiset missä subwoofer ym mukana niin mistä tai mitä pitäis katsella että tietää onko hyvä ääni tms... pojalle pitäis mun ostaa mutta poika sanoo ettei sellainen missä on 40W riitä? auttakaa olen ihan pihalla näissä asioissa...

Ei sellaista subwooferia tarvitse. Muutamalla kympillä saa äänenlaadultaan todella hyvät kaiuttimet esim. Logitechit. Esim Prismoissa on ihan hyvä valikoima hyvin kelpaavia kaiuttimia.

Minkä ikäinen poikasi on?

Meinaan tuo subbarin tehojen kinuaminen on aika teini-ikäisten touhua. Ja jos haluat, että asunnossa pysyy maalit seinissä, niin älä hommaa sitä subbaria.

:) Ottaisin itse kyllä huomioon äitinä, että järjettömien kaiuttimien ääni kuuluu sitten muuallekin, eli häiritsee muiden samassa asunnossa elävien elämää... Creativellä ja Logitechillä on hyviä kaiuttimia tietokoneelle. Molemmilta löytyy sivut suomeksi (googleta), joissa voit vertailla eri kaiuttimien ominaisuuksia.

Tjoo, subwoofer teinin tietokoneeseen liitettynä on lähinnä vittuilua lopuille perheenjäsenille. Todennäköisesti mukulasi siis kinuaa 2.1 -pakettia (2 kaiutinta ja subbari). Ehdotan vahvasti 2.0:aa tai suoraan kuulokkeita.

Kuulokkeita meinaan saa ihan hyvälaatuisiakin suht edullisesti, äänenlaatu hyvä ja teini saa popittaa just niin lujaa kuin haluaa ilman että muita häiritsee.

Meillä on noi nimenomaiset logitechit subbarilla ja meillä ei enää ole kotona ollenkaan varsinaisia stereoita, kyllä niistä sen verran irtoaa että pihalle asti kuuluu!

ei asuta kerrostalossa tms. lähin naapuri asuu puolen kilometrin päässä. itseäni jumputus ei häiritse. mietin vain että meillä ollut joskus 6v sitten tuollainen logitech setti 6v. en muista mitään millasia tehoja siinä oli otettiin tietokoneen oston yhteydessä. ihan hyvät äänet siinä oli.

[QUOTE="alkup.";23236693]Näitä ehdotin pojalle Logitech, Z-523 2.1.

Kyseessä 15v poika.[/QUOTE]

noita meinasin tulla ehdottamaan. eivät varmaan täytä pojan laatuvaatimuksia, mutta kohtuulliset kaiuttimet mielestäni, itse ostin äskettäin, hintaa 39€.

Yhteistyössä