E
elämää
Vieras
Nyt rupeaa näyttää pahasti siltä että on laitettava lapsi hoitoon ja lähdettävä jatkamaan opintoja ja sit töihin! Meillä nousee vuokra tosi huimasti ja omat tulot on minimi kotihoidon tuki.. Mies käy töissä mutta eipä sekään sieltä mitään miljoonia tahkoa... Sain avustusta sossusta ( johon olen täysin oikeutettu, jälkihuolto ) mutta nyt siihenkin on tullut muutos, en taida saada sieltäkään enää mitään!! Ennen sain sieltä 200 e ja jos oli sähkölasku niin siitä huomioivat puolet. Nyt on tullut sinne joku muutos ja ottavat miehen tulot huomioon mitä eivät ennen ottaneet! Aikaisemmin ei jälkihuollossa olevilla laskettu miehen palkkaa laskelmaan ollenkaan. Mun tulot riittävät just ja just vuokraan, mutta täytyyhän minun maksaa myös ruoat, lapsen vaatteet, vaipat ym ym.. Tietenkin mies maksaa ruokia ja muita, mutta ei meillä rahat kertakaikkiaan riitä!! Nyt jos lähden kouluun ja laitan lapsen hoitoon, niin saan vielä vähemmän rahaa, eli en mitään, ainoastaan lapsilisän!!! Kyllä taas ottaa kupoliin...