Kaipaisin teidän mielipidettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Rippilahjasta on kyse. Tiedän, että tästä oli jo aloituksia, mutta silti...
Mä ajattelin että 50e olisi sopiva summa, mies sanoi että VÄHINTÄÄN 100e. kyse on miehen kummipojasta. Tän lisääksi mä tarjouduin/mua pyydettiin tekemään kaksi täytekakkua ja kaksi voileipäkakkua n. 30 hlö:lle. en kuitenkaan ajattelluut ottaa siitä edes tarvikerahoja, joten mielestäni näiden lisääksi 50e olisi sopiva summa.

Tottahan toki että jokainen antaa omien mahdollisuuksien mukaan. ja meillä on ihan ok tulot ja tililtä olisi antaa vaikka 500e ilman että tässä kuussa tarvis nähdä nälkää, mutta minusta ttoi 50e:kin on aika iso raha..

mitäs mieltä ootte?

50€ on mun mielestäni todella paljon.

Ehkä joku arvostaa ripillepääsyä enemmän kuin mä, mutta mun mielestäni se ei ole yhtikäs mitään. Käydään joku viikon ripari, jossa on ihan ääliömeno ja sitten saadan sen takia rahaa. Hassua.

50 euroa on ihan hyvä summa, sen annoin itekin sen verran omalle kummipojalle tänä kesänä. Ei ole kyse siitä etteikö vois antaa enempää mutta toi ei ole liikaa eikä liian vähän. Ei se summa ole mikään välittämisen mittari.

Hintaa kakkujen tarvikkeisiin menee aika paljon! Täytekakkuun menee sellaset reilu 20e, riippuen paljo täytteestä.
Voikkarikakut tulee törkeen kalliiks, ainaki mun mielestäni.

[QUOTE="Lotta";24135314]Markka aikaan se oli 50 markkaa tai 100 markkaa mitä saatiin.[/QUOTE]

No jostain syystä mä käänsin myös hänelle ne 100e markkoihin. siihen sain vastauksen että hän aikoinaan sai omalta kummilta 1000mk. mutt joo, täytypä keskustella vielä kerran!:)

kiitos muillekin vastauksista!

Yhteistyössä