minä kyllä jäisin kaipaamaan kännykkää.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:En kaipaa, mutta olen niin vanha ihminen, että sopeutuisin äkkiä, uskon minä, samoin jos kännykät lakkaisivat toimimasta.
Kyllä minäkin varmaan kaipaisin, mutta kun olen ollut ihan aikuinen, kun kännykät tulivat, muistan sen ajan vielä, kuinka muutenkin pystyi viestimään, hitaammin tosin, mutta ehkä merkityksellisemmin. En tiedä, voi olla että olisin pahimmin paniikissaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:minä kyllä jäisin kaipaamaan kännykkää.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:En kaipaa, mutta olen niin vanha ihminen, että sopeutuisin äkkiä, uskon minä, samoin jos kännykät lakkaisivat toimimasta.
Erityisesti tekstareita.
muistan minäkin. =)Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kyllä minäkin varmaan kaipaisin, mutta kun olen ollut ihan aikuinen, kun kännykät tulivat, muistan sen ajan vielä, kuinka muutenkin pystyi viestimään, hitaammin tosin, mutta ehkä merkityksellisemmin. En tiedä, voi olla että olisin pahimmin paniikissaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:minä kyllä jäisin kaipaamaan kännykkää.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:En kaipaa, mutta olen niin vanha ihminen, että sopeutuisin äkkiä, uskon minä, samoin jos kännykät lakkaisivat toimimasta.
Erityisesti tekstareita.
No sepä siin just onki ku on vaan pakko :|Alkuperäinen kirjoittaja Viv:En kaipaa, en graammaakaan. Pakkoko se on nököttää koko ajan jonkin vastaanottimen eessä... Onnex siis niis on se OFF nippulanappula :kieh: (ja se ON myös.. :heart: )
Mut ilmankin pärjäis =)Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Mä olin ennen kaikkee uutta vastustava tyyppi. Ihan eka se alko 80-luvulla, ku porukat oli hankkimassa videoita. "mitä me semmosilla, ihan turhat laitteet". Ja mikroaaltouuni, huh huh, ei ny ainakaan semmosta.
Eikä telkkariin mitään kaukosäädintä tartte, kyllähän sitä itte ny tommosen matkan jaksaa kävellä.
Ja mitä ihmettä mä tommosella kännykällä tekisin???
Kaikki nää löytyy, ja kyllä ne on käteviä =)
Ja oon hankkinu paljon muutaki semmosta, mitä aattelin eka, että en koskaan tartte. Ja neki on käteviä. =)
Tietsikan kyllä otin heti vastaan ilman vastaväitteitä... Ihme!
Niin ja vastaus kysymykseen, en kaipaa aikaa ennen tietokonetta. =)