Kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nenne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nenne..

Vieras
Kuinka kaipaankaan kosketustasi vartalollani. Kuuman, kiihkeän hengityksesi poltetta ihollani. Huuliesi hellää näykintää huulillani, kaulallani, olkapäilläni. Kostean kielesi liikkeitä rinnoillani, vatsallani, herkkyydessäni.

Istun suihkusta saapuneena olohuoneessani, viiniä maistellen, sinua muistellen. Kuinka pelkkä ajatuskin sinusta saa hengitykseni kiihtymään, punan nousemaan poskilleni, vartaloni kiemurtelemaan. Hetken yritän hillitä itseäni, mutta miksi en lähtisi leikkiini? Käteni kulkevat niskaani, pääni kallistuu taaksepäin. Kuljetan kättäni kaulalleni, kasvoilleni, nuolaisen sormeani, kostea sormeni kulkee pitkin leukaluutani. Hitaasti siirtyen olkapäilleni. Upotan kynteni kevyesti olkaani, toivoen niiden olevan hampaasi. Nautiskellen matkasta, siirrän käteni rinnoilleni. Voih, kuinka pidänkään rinnoistani, niiden houkuttelevasta pehmeydestä. Kastelen jälleen sormeani huulillani ja hyväilen kiihottuvia nännejäni huikaisevan kostealla sormellani, katsellen samalla kuinka ne heräävät himooni.

Voi miten minäkn pidän sinun rinnoistasi, niiden kiinteästä pehmeydestä, ja nänneistä jotka sormeni hipaisusta ja kieleni kosketuksesta muuttuvat niin koviksi ja herkästi tunteviksi. Miten rakastankaan vatsaasi ja miten tahtoisinkaan taas hivellä sitä kadelläni ja kuljettaa kieltäni hitaasti kohti herkintä paikaasi. Jo pelkkä ajatus saa hengitykseni kiihtymään housuni pullottamaan niin että pakottaa...
Miten tahtoisinkaan olla taas luonasi Nenneni

mmm käteni kulkee hiljaa lantion kaarelleni. Muistelen, kuinka nautin kauniista sanoistasi, sinun jumaloidessa kaariani, jokaista kohtaa vartalossani. Pehmeän seksikäs äänesi, hunajaa korvilleni. Lämmin kätesi vatsallani. Suutelet napaani, nuolaiset kielen kärjellä matkan navaltani kiitoradalle...sinun muotoilemalle.. kevyesti puhaltelet kostuttamallesi iholle..kiusaat. Jatkat matkaasi reisilleni, avaat niitä hieman ja suutelet sisäreisiäni, polvitaipeitani.

Rakkain Rakastajani, sinun muisteleminen saa vartaloni värisemään. Polttava himoni sinuun tuntuu pakottavana kipuna kauneudessani. Kuinka kaipaankaan..

Pelkkä ajatus jo ihosi tuoksusta saa minut kiihtymään. Miten tahtoisinkaan taas koskettaa sitä kädelläni, poskellani. Tunea sen sametin pehmeyden, nuuhkia sen puhdasta tuoksua. Ajatukseni kulkeutuvat yhteisiin hetkiimme. Muistan miten jännityit kaarelle kun kieleni leikkien lähestyi navaltasi kohti tuota ihanaa kumpuasi, joka kosteana odotti kosketusta. Työnsit itseäsi lähemmäs, kuin vaatien että se saisi jo osansa. Mutta tiesin, että mitä kauemmin jaksoin odottaa ja pitkittää leikkiämme, sitä suuremman nautinnon tuottaisin sinulle, rakkaani. Sillä sinun nautintosi oli minunkin nautintoni. Mikään ei tuntunut niin kiihottavalta kuin nähdä palava hehku silmissäsi ja kuulla suustasi purkautuvat kiihkeät äännähdykset, kun kaipuusi viimein täyttyi ja tusit orgasmisi lähestyvän.

Kaiken tuon muisteleminen saa minut suunniltani kaipuusta ja mitä todellisempi olet ajatuksissani, sitä lähempänä olen nytkin laueta, kun käteni vaistomaisesti hakeutuu vapauttamaan elimeni ahtaiden housujen vankilasta.

Miten kaipaankaan sinua. Mutta tiedän, että olet minulle enää kaunis ja kipeä unelma, sillä niin pitkä on matka välillämme...

Pitkän, nautinnollisen hyväilykierroksesi jälkeen tulet viereeni, suutelet pehmeästi huuliani, maistan makuni huuliltasi. Kevyesti käännän sinut selällesi. Suutelen hellästi, hitaasti, nälkäisemmin. Pehmeästi suutelen kaulaasi, olkaasi. Imaisen, nuolaisen hauistasi, kuljettelen kieltäni kyynärtaipeessasi. Hiljaa kuljen kohti sormiasi. Suutelen kämmenesi. Nautiskellen maistelen jokaista hyvää tekevää sormeasi.

Kevyesti suudellen palaan takaisin. Hyväilen rintakehääsi. Miten hyvältä rintakarvasi tuntuvatkaan sormien lomassa. Suutelen nännejäsi, näykin niitä hellästi. Jatkan matkaani kohti vatsaasi. Imaisen pienen omistajan merkin karvoituksesi yläpuolelle. Suutelen reisiäsi, pohkeitasi, varpaitasi. Kuljettelen kieltäni takaisin ylöspäin, hyvin lähelle kaluasi, koskematta. Nuolaisen houkuttelevia pussejasi hellästi, herkästi. Tiedät, että aion nuolla ne likomäriksi, ennenkuin hipaisenkaan kaluasi. Kalusi vaatii kovasti huomiota, sitä se tulee rakkaani saamaan, mutta ei vielä.

Jotkut täällä nauttivat siitä, että saavat sekaantua toisten keskusteluihin käyttäen heidän nimimerkkejään. Tuo edellinen kommentti ei ollut minun kirjoittamani. Mutta taytyy vain ymmärtää, että meitä on niin monenlaisia pervoja niin moneen eri junaan...

Niin rakkaani. Muistan tuon kaiken kuin se olisi ollut eilen. Sinä todella osasit kiduttaa minut räjähdyspisteeseen ennen kuin soit minulle huippuni. Rakastin sinua siksi entistäkin enemmän. Rakastin jokaista kasvojesi piirrettä ja vartalosi jokaista kaarta. Muista vielä miten joskus saatoimme viettää tunteja alasti sängyllä vain toisiamme hyväillen ja kosketellen. Ja muistatko sen kerran kun pihanurmikolla riisuduimme ja syvennyimme toistemme hyväilemiseen leudon kesätuulen tehostaessa hyväilyjemme kiihottavaa tunnetta.

Muistan miten joskus tahdoin kääntää sinut vatsallesi ja ihailla vartalosi kauniita kaaria takaa päin. Hyväilin niskaasi, hartioitasi, selkääsi ja kuljetin sormani pitkin pakaroidesi väliin jäävää ihanaa juovaa, vain hipaisten kosteutta valuvaa häpyäsi kun levitit jalkojasi. Hyväilin lantioidesi kaaria, kuljetin kättäni pikin takareisiäsi ja pohkeitasi aina jalkapohjiin asti, ja se sai sinut sävähtämään. Palasin takaisin jalkojesi sisäpintaa pitkin, hyväilin kauniita pakaroitasi molemmin käsin, ja sinä työnsit itseäsi yhä vaativammin minua kohti. Halusin työntää sormeni sisääsi mutta oli niin ihanaa saada sinut värisemään odotusesta ja kuulla huokailusi. Halusin pitkittää nautintoasi niin paljon kuin mahdollista. Ja kun sitten viimein asetuin jalkojesi väliin, sinä nostit ihanaa takapuoltasi niin että saatoin ohjata kaluni sinuun hitaasti, nauttien, mutta jo pian kiihdyttäen, tarvittiin enää vain muutama voimakas työntö, kun laukesimme yhtaikaa.

Miten rakastinkaan sinua ja noita yhteisiä hetkiämme. Miten yhä kaipaankaan niitä...

Kalusi on niin kaunis. Innokkaana odottaen palkintoaan. Suutelen kevyesti kärkeä, kuljetan kieltäni vartta pitkin hitaasti, leveästi, alas ja takaisin ylös. Nautiskellen nuolen sinut märäksi. Tuon huuleni huipulle ja hyvin hitaasti imaisen miehuutesi suuhuni. Voimakas kalusi suussani..miten ihanasti se minua kiihottaa.. Tiedät saavasi minut sekaisin kun otat hiuksistani tiukasti kiinni samalla kun nautiskelen komeudestasi. Makusi saa minut jumalattoman kiihottuneeksi. Olen täysin lumoissasi, niinkuin aina kun kohtaamme.

Alkuperäinen kirjoittaja Teddybear:
Jotkut täällä nauttivat siitä, että saavat sekaantua toisten keskusteluihin käyttäen heidän nimimerkkejään. Tuo edellinen kommentti ei ollut minun kirjoittamani. Mutta taytyy vain ymmärtää, että meitä on niin monenlaisia pervoja niin moneen eri junaan...

Niin rakkaani. Muistan tuon kaiken kuin se olisi ollut eilen. Sinä todella osasit kiduttaa minut räjähdyspisteeseen ennen kuin soit minulle huippuni. Rakastin sinua siksi entistäkin enemmän. Rakastin jokaista kasvojesi piirrettä ja vartalosi jokaista kaarta. Muista vielä miten joskus saatoimme viettää tunteja alasti sängyllä vain toisiamme hyväillen ja kosketellen. Ja muistatko sen kerran kun pihanurmikolla riisuduimme ja syvennyimme toistemme hyväilemiseen leudon kesätuulen tehostaessa hyväilyjemme kiihottavaa tunnetta.

Muistan miten joskus tahdoin kääntää sinut vatsallesi ja ihailla vartalosi kauniita kaaria takaa päin. Hyväilin niskaasi, hartioitasi, selkääsi ja kuljetin sormani pitkin pakaroidesi väliin jäävää ihanaa juovaa, vain hipaisten kosteutta valuvaa häpyäsi kun levitit jalkojasi. Hyväilin lantioidesi kaaria, kuljetin kättäni pikin takareisiäsi ja pohkeitasi aina jalkapohjiin asti, ja se sai sinut sävähtämään. Palasin takaisin jalkojesi sisäpintaa pitkin, hyväilin kauniita pakaroitasi molemmin käsin, ja sinä työnsit itseäsi yhä vaativammin minua kohti. Halusin työntää sormeni sisääsi mutta oli niin ihanaa saada sinut värisemään odotusesta ja kuulla huokailusi. Halusin pitkittää nautintoasi niin paljon kuin mahdollista. Ja kun sitten viimein asetuin jalkojesi väliin, sinä nostit ihanaa takapuoltasi niin että saatoin ohjata kaluni sinuun hitaasti, nauttien, mutta jo pian kiihdyttäen, tarvittiin enää vain muutama voimakas työntö, kun laukesimme yhtaikaa.

Miten rakastinkaan sinua ja noita yhteisiä hetkiämme. Miten yhä kaipaankaan niitä...

kultaseni,ei me kyllä pihanurmikolla koskaan oltu!

Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:

Puhut nyt ihan pehmoisia. Sinunkin jutut ovat surkeita ja kukaan ei niitä kaipaa, en edes minä!

Alkuperäinen kirjoittaja naisesi:

Puhut nyt ihan pehmoisia. Sinunkin jutut ovat surkeita ja kukaan ei niitä kaipaa, en edes minä!

Samat sinne,kukaan jaksa lukea juttujasi.haaveile vaan yksinäsi.

Pysykää te onnettomat solkkaajat vaan noissa verbaalisesti lahjattomien ketjuissa. Nuo pano-pillu-nainti -ketjut on teille just sopivia. Kun kerrankin jotkut kirjoittaa kauniisti, antaa heidän kirjoittaa. Minä ainakin nautin kauniin tekstin lukemisesta. Olette säälittävän reppanoita sekaantujia.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Pysykää te onnettomat solkkaajat vaan noissa verbaalisesti lahjattomien ketjuissa. Nuo pano-pillu-nainti -ketjut on teille just sopivia. Kun kerrankin jotkut kirjoittaa kauniisti, antaa heidän kirjoittaa. Minä ainakin nautin kauniin tekstin lukemisesta. Olette säälittävän reppanoita sekaantujia.

Eikö tässä ketjussa ole panoa-pillua-naintia lainkaan?

Olen pahoillani, Nenne. Kuten varmaan arvaatkin, minä en ole noiden ala-arvoisten kommenttien takana, jotka joku pätemisen tarvetta poteva parka on minun mimimerkilläni kirjoittanut. Mutta kyllästyneenä tuohon toisten nimierkkini lainailuun jätän tämän palstan noille häiriköille. Pitäkööt hyvänään.

Mutta sinua ja kauniita sanojasi jään kaipaamaan :)

Yhteistyössä