kaipaan terolutien käyttäjiä,apuva!

  • Viestiketjun aloittaja hoituri
  • Ensimmäinen viesti
hoituri
Kohta vuosi yritystä takana ja eilen kävin yksityisellä gynellä, joka määräs terot (10mgx2 kp 15-24) tiputteluun ja kierron tasaamiseen. Kysymys kuuluu millä annoksilla itse syötte kyseistä lääkettä kun annos tuntuu niin suurelta?! Entä onko teille ilmaantunut joitakin haittavaikutuksia? Ovulaatio käsillä ja nyt mietityttää myön terojen vaikutus siihen sekä mahdolliseen raskauteen.. hmm paljon siis kysyttävää harmi vain kun ei tullut mitään niistä mieleen eilen vastaanotolla ;)
 
teroluttejahan ei saa syödä raskauden aikana....itse söin niitä 1tabletti 10 päivän ajan....teroluttejan ei sillain ny käytetä että ovulois kun siksi että vuodon saa aikaan ja clomeilla ovulaatio:) joo tiedän ettet kysyny tota kaikkee mut kirjotinpa kuitenki =) No mielialan vaihteluita,painonnousua,turvotusta jne voi olla sivuvaikutukset teroluttia käyttäessä.
 
elli777
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 17:00 hoituri kirjoitti:
Kohta vuosi yritystä takana ja eilen kävin yksityisellä gynellä, joka määräs terot (10mgx2 kp 15-24) tiputteluun ja kierron tasaamiseen. Kysymys kuuluu millä annoksilla itse syötte kyseistä lääkettä kun annos tuntuu niin suurelta?! Entä onko teille ilmaantunut joitakin haittavaikutuksia? Ovulaatio käsillä ja nyt mietityttää myön terojen vaikutus siihen sekä mahdolliseen raskauteen.. hmm paljon siis kysyttävää harmi vain kun ei tullut mitään niistä mieleen eilen vastaanotolla ;)
Mulle lääkäri sanoi joskus että ei haittaa vaikka terolutteja söisi kun raskaus on alkanut (siis jos ei tiedä että on raskaana), koska sehän on sitä samaa keltarauhashormonia kuin itseltäsikin erittyy, mutta clomifenia ei kyllä voi syödä raskauden alettua, mulla oli 1 tabl päivässä, eikä mitään haittoja
:)
 
Mulle lääkäri sanoi joskus että ei haittaa vaikka terolutteja söisi kun raskaus on alkanut (siis jos ei tiedä että on raskaana), koska sehän on sitä samaa keltarauhashormonia kuin itseltäsikin erittyy
Noin mullekin sanottiin, kun sain ensimmäiset pillerit mukaani yli vuosi sitten. Meillä on nyt reilut 1,5 vuotta yritystä takana. Terojen kanssa on kierto ollut tasainen (10mgx1 kp 15-24). Mulla on todettu lievä PCO n. vuosi takaperin ja takana yksi varhainen keskenmeno viime syksynä, joten en ole enää kovinkaan toiveikas näin pitkän yrittämisen jälkeen.

Tosin nyt on menossa ensimmäistä kertaa tänä aikana jo kp 34.. Aika pessimistinen tässä nykyisin on, mutta ehkä ensi viikolla voisin kipaista apteekin kautta, jos ei sit vieläkään menkkoja kuulu. :)
 

Yhteistyössä