Kaipaan nyt jotain järkevää duunia, jota voin tehdä niin, ettei tarte laittaa lapsia hoitoon!

Eli, auttakaapa. Keksikää joku sellanen duuni, mitä voi tehdä joko kotoakäsin ( ei puhelinmyyntiä!! ) tai sitten niin, et on jotai asiakastapaamisia viikonloppusin.
olen naimisissa oleva kahden pienen lapsen äiti ja odotan kolmatta. Lisätienestiä kaipaisin, jotain fiksua duunia, josta sais jonku verran ylimäärästä rahaa.

Kellään ideoita??

Herbalife- juttua mietin mut kun kävin lukemassa netistä kokemuksia niin en kyllä tahtois ehkä siihen ryhtyä, tuntu olevan paljon negatiivista palautetta niistä tuotteista..

Ehkä jotain vastaavaa provikkahommaa..

nyt tarttis jotaki keksii ja nopeesti!

Työajat joihin pystyisin ois viikonloput ja joitain arki-iltoja n.1-2 arki-iltaa viikossa.

Voiko yksityisenä myydä toisille yksityisille esim. kotipalveluja? kaupassa käyntiä tms. ? Tarviiko siihen olla joku oma yritys ? Miten tällaset asiat toimii..
 
123
Myynän Tuppervaaraa tai jotain partylite kynttiläitä. Ei sitä tollasilla vaatimuksilla oikeen mitään töitä ole tarjolla muuten.

Yrityksen perustaminenkin vaatii useinmiten vähän jostavampaa otetta työaikoihin. Ei ne työt tuu kotiin. Eikä mikään yritys toimi niin että sä sanelet lasten mukaan koska suostut töitä tekemään.
 
vv
Joku itsenäinen työ jossa asiakastapaamisia ei ole päivittäin, voisi onnistuakin. Teen itse sellaista työtä, ettei minun tarvitse olla tekemisissä työkavereiden kanssa joka päivä jos en itse halua ja liukuvatyöaika mahdollista töissä käynnin 6.00-23.00 välisenä aikana kaikkina päivinä viikossa. Eli periaatteessa voisin työskennellä niin ettei lasten tarvisi olla hoidossa. Minulla on pari tuttua jotka tekevät pelkkiä yövuoroja. Noissa vain on kaikissa se vika, että jos pyrkii tekemään töitä silloin kun mies on kotona lasten kanssa, ei sitä koko perheen yhteistä aikaa jää oikein koskaan. Pari onnistuneempaa vaihtoehtoa on kavereilla joista toinen myy Me&I:ta ja toinen tekee kotisivuja. Molemmissa vain on se vika, että ovat aika vaihtelevia tuottavuutensa suhteen ja toisaalta myös hyvin stressaavia ajoittain. Me&I:ta myyvä kaveri on ihan kusessa aina kun uusi mallisto ilmestyy, kun joka ilta on kutsut ja viikonloppuisin kahdet tai kolmet ja sen härdellikuukauden tai kahden jälkeen on taas monta kuukautta hiljaista. Sama juttu noiden kotisivujen kanssa, että välillä töitä on liiaksi asti ja välillä pitkiä työttömiä jaksoja. Ja kun työt siis kasaantuvat tietyille viikoille joutuu lapset silloin olemaan hoidossa, kun vanhempi tekee yötä päivää töitä.
 
peruskoulu on mun koulutus, olen tässä näitä lapsia tehnyt niin jäi vähän koulut kesken. pääsen palaamaan koulunpenkille vasta n. parin vuoden päästä, joten siihen asti ois hyvä olla jotai muuta.
Just tässä kattelen jos noita seksivälinekutsuja sitte rupeis pitämään.. ne nyt ainakin on vaan viikonloppuisin.

Noilla kotijutuilla meinasin, jos ois jotai sellasta asiakasneuvontaa esim just ruokavalioo tms, eikös sellasille nyt kuitenki ole jotain kursseja tai muita..

Ja kyllähän nyt jotkut yritykset toimii just nimenomaa niin, että se työntekijä ite sanelee omat työaikansa. Pitää vaan olla sellanen yritysidea mikä on sitten niin haluttu tai harvinainen, että asiakkaat joustavat.

Kaikennäkösiä vinkkejä tässä siis kaipailen. Tupperit ja partylitet- niistä otan vielä selvää :>
Että paljonkohan tollasista sit voi sitä ylimäärästä saada.
 
v
Musta tuli meidän talon talkkari erinäisten sattumusten ja tuurausten kautta viitisen vuotta sitten ja siinä hommassa olen edelleen. Välissä oli vajaan kahden vuoden mammavapaa. Nuorin, nyt vähän yli 2 v kulkee mukana hommissa tai sitten teen iltaisin kun mies kotona. Lapsia meillä on kolme, isommat jo koulussa. Palkka ei päätä huimaa, mutta onhan tuo parempi kuin kotihoidonperusosa, jota vielä vuoden verran saan.
 
Osaatko tehdä verkkosivuja? Niitä voisi tarjota pienille yrityksille, esim. lähiökampaamoille tms. pientä korvausta vastaan.

Tai jos osaat niin voit ommella/kutoa vaatteita myytäväksi. Voit prepata lukiolaisia kirjoituksiin tai pääsykokeisiin, jne.

Riippuu siis aika paljon osaamisestasi.
 
Joku itsenäinen työ jossa asiakastapaamisia ei ole päivittäin, voisi onnistuakin. Teen itse sellaista työtä, ettei minun tarvitse olla tekemisissä työkavereiden kanssa joka päivä jos en itse halua ja liukuvatyöaika mahdollista töissä käynnin 6.00-23.00 välisenä aikana kaikkina päivinä viikossa. Eli periaatteessa voisin työskennellä niin ettei lasten tarvisi olla hoidossa. Minulla on pari tuttua jotka tekevät pelkkiä yövuoroja. Noissa vain on kaikissa se vika, että jos pyrkii tekemään töitä silloin kun mies on kotona lasten kanssa, ei sitä koko perheen yhteistä aikaa jää oikein koskaan. Pari onnistuneempaa vaihtoehtoa on kavereilla joista toinen myy Me&I:ta ja toinen tekee kotisivuja. Molemmissa vain on se vika, että ovat aika vaihtelevia tuottavuutensa suhteen ja toisaalta myös hyvin stressaavia ajoittain. Me&I:ta myyvä kaveri on ihan kusessa aina kun uusi mallisto ilmestyy, kun joka ilta on kutsut ja viikonloppuisin kahdet tai kolmet ja sen härdellikuukauden tai kahden jälkeen on taas monta kuukautta hiljaista. Sama juttu noiden kotisivujen kanssa, että välillä töitä on liiaksi asti ja välillä pitkiä työttömiä jaksoja. Ja kun työt siis kasaantuvat tietyille viikoille joutuu lapset silloin olemaan hoidossa, kun vanhempi tekee yötä päivää töitä.
toi Me&I juttu vois ollaki sellane itelle kolahtava myyntituote. :> täytyy siitäki ottaa siis selvää.
Kuulostaa hyvältä se, että on noinkin haluttua kamaa ne vaatteet sit aina ku tulee se uus kuvasto!
 
Ee
Oon asiantuntijatehtävissä ja pystyin hoitovapaalla tekeen ihan omaa työtäni muutaman tunnin keikkana viikossa kotoo käsin. Se oli tosi kätevää. Tein yleensä likan päiväunien aikana ja sit jos oli huonojen päiväunien viikko, niin joko lauantaina tai sunnuntaina ne hommat, mitä oli viikolla jäänyt tekemättä. Harvemmin jouduin viikonloppuna paikkaamaan paljoo.
 
Koulut ensin, sitten vasta lapset. Et olisi tässä tilanteessa jos olisit peruskoulun jälkeen opiskellut itsellesi ammatin.
Mitenniin? jos olisin hankkinut ammatin aiemmin, miten se nyt minua auttaisi tässä tilanteessa?
Ellei kyseinen ammatti olisi sitten juuri sellainen, että voisi työskennellä viikonloppuisin.
Pöh. lapset kannattaakin tehdä nuorena. On mulla vielä paljon aikaa opiskella, nyt en haluaisikaan mitää kokopäivätyötä, vaan nimenomaa olla lasten kaa päivisin kotona ja sitten viikonloppuisin tienata vähän ekstraa. Kyllä näilläkin rahoilla eletään, mut enempi ei olis pahitteeks. plus tietysti se lisätekeminen ja se tuntu siitä työnteosta..
 
Osaamisesta, osaan kyllä leipoa ja tykkäänkin väkertää juhlille aina hillittömät menut. Saisikohan myytyä juhlamenuja jollekin hyvään hintaan?? Osaan ja pystyn lastenhoidon ohella helposti väkertämään ruuat n.60ihmiselle yhdessä vuorokaudessa. Teen sen meinaan jokavuosi n. 6kertaa kun meille tulee synttäreillekin ton verran väkeä..
 
Tämä kotiäiti hankkii lisätienestiä toimimalla Oriflamen ja Kotigastronomin myyntikonsulttina. Helppoa kotona tehtävää työtä, ja panostuksestaan ja ajankäytöstään saa päättää itse, oli kyllä juuri sopiva vaihtoehto mulle. :)
Jos jollain heräsi kiinnostus niin voi laittaa rohkeasti sähköpostia tulemaan: Mimmuzca1@hotmail.com
 

Yhteistyössä