M
Masentunut muusa
Vieras
Ja myös rohkaisua päätökseeni. Mieheni on käyttänyt alkoholia koko suhteemme ajan (28v). Olen ollut kyllästynyt jo 7v. kun ei voida mennä yhes mihinkään jollei hän ole ottanut. Ei ees lähikauppaan jos minä oon mukana, enkä sillonkaan saa tulla kauppaan mukaan. Ei tykkää et tutut näkee et muka täs ny pariskuntana... Yksin käy kyl autolla. Ei siis mihinkään, sillon ku lapset oli pieniä, Huvipuistot, laivareissut, uintireissut...Kylässä ei olla käyty aikoihin kun oon sanonu et haluan et on selvänä. Aina keksii jotain syitä ettei lähetä. 1,5v sitten sanoin eka kerran et lähen ku seinät kaatuu päälle, lapset(tytöt 18 ja 20) olivat mukana keskustelussa ja saivat isänsä myöntään et on alkoholisti. Lupas muuttua ja tekevänsä kaikkensa etten lähe. Sen jälkeen kolme vakavaa keskustelua mutta mikään ei oo muuttunu. Olen niin masentunut etten jaksanu ees juhannuksen eteen tikkua ristiin laittaa. En oo aikoihin leiponu ym..(ennen pakastin täynnä leivonnaisia). Nyt olen katellu vuokra-asuntoja ja oon tosissani. Enhän voi itteeni syyllistää, mun tarvii nyt aatella itteeni ennenkuin oon Kakolassa. Olen 46v. ja elämää viel edessä...toivottavasti
(