Yöks!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on varmaan hiiva kun kutisee niin julmetusti tuolta noinniin..alapäästä :x
oisko mittää konstia jolla sais helpotettua ees ku apteekki ei oo tässä lähellä tänää auki ja en kyllä kutise huomiseen asti, lähikauppaan menossa. Auttaako se "bulgarian jogurtti" eli maustamaton jogurtti? oon kuullut ja varmistelen etten turhaan sotke itteeni :D

Kiitoksiaa!
Mainiota. hirvee kutina. Mut mien tää käytännössä toimii? :ashamed: Meinaan et hoidetaan alue sillä ja pestään heti? Tuskin sitä ny tarvii jättää kuitenkaan? :X tovottavasti ei :D

puuvilla kalsarit ja jotai juggea haaraan... en itse kyllä kokeillut mutta kuullutettä auttoi.

parhaiten pääset eroon sillä combilla, apteekkitavaralla siis. jos ei tehoa niin lekurista muuta myrkkyä..

siis jollain hapanmaitotuotteella (viili rahka jogurtti) peset alapään ja jätä sinne huuhtelematta myös etikkavesi auttaa. teho perustuu ph muuttamiseen happaman puolelle jolloin hiiva ei elä/ lisäänny. sitten apteekista lääkettä

Kaveri hoitaa aina "pikku naisten vaivat" luonnonjogurtilla. Ja laittaa sitä kyllä ihan sinne emättimeensä. Muistaakseni se selitti laittavansa sitä sisään ja tamponin tukkeeksi. Auttaa kuulemma. Teho perustuu siihen, että jogurtilla tasapainotetaan alapään ph-arvo normaaliksi. Siinä vaikuttaa se maitohappo. Samaan hommaan perustuu ne apteekin lääkkeetkin.

Yhteistyössä