Kaikkkien kauhuksi, taiain osta kaksi muovimattoakin tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
ja toinen tulee eteisen ( ui kmala,movimatto eteiseen ) ja toinen olkkariin. huomena täytyy ostaa vieläkks lisää. punainen ja vihreä
Muovimattoja siksi että on helppo pitää puhtaana ja vihreä sopii värien puolesta meidän olkkariin ja punainen taas eteiseen/keittiöön.
pöydän aal olleen violetti-valkoisenkeittiönmaton vien vaikka aikusiten makkariin, vessan eteen.
pöydän alustan jätän paljaaksi. Puhtaanapitoon helpompaa ilman mattoa

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Muista tulla sit kertoo huomenna paljonko maksoit niistä niin saa taas jotkut harmaat tulla aukoon päätää. :whistle:

no jos ovat samanhintaisia kuin nämä mitkä tänään ostin niin alle 70e niihi menee

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Muista tulla sit kertoo huomenna paljonko maksoit niistä niin saa taas jotkut harmaat tulla aukoon päätää. :whistle:

no jos ovat samanhintaisia kuin nämä mitkä tänään ostin niin alle 70e niihi menee

Ei paha hinta ollenkaa mut kyl kohta joku tulee päätään aukoon, odota vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
anna mennä vaan.. mulla on kaikki matot muovii näppärät pestä koneessa

Ihan asian vierestä, mä survon kaikki matot pesukoneeseen mitkä vaan mahtuu =) Olkkarin pesunkestävät matot mä pesen vessan lattialla juuriharjalla..

pitkiä 70X 250 . Vihreä pohja valkoisa raitoja. Punaisissa sama juttu.
Heinoja ovat, ainkin meile ihan riittäviä. Sohva on vihreä joten sinne soppi aivan mainiosti vihreä matto

Mä ostin tänään keittiöön kaksi pyöreetä mustaa mattoa :) Nyt on koko keittiö musta, verhot, pöytäliina, matot ja pyyhkeet :) tuli itseasiassa aika kiva, on tosi valoisa huone niin uskalsin.. verhoissa ja liinassa valkoisia kuvioita

http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=dnskzbewk1bl5frf&kategoriaTunniste=K%C3%A4yt%C3%A4v%C3%A4matot&path=Koti%2FSisustustekst%2FMatot%2FK%C3%A4yt%C3%A4v%C3%A4matot&myymala=Prisma+Rovaniemi&paikkakunta=Rovaniemi&osuuskauppa=ARINA&pageName=Main

Tälläinenkö?
Ei näyttänyt niin pahalta kuin kuulosti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=dnskzbewk1bl5frf&kategoriaTunniste=K%C3%A4yt%C3%A4v%C3%A4matot&path=Koti%2FSisustustekst%2FMatot%2FK%C3%A4yt%C3%A4v%C3%A4matot&myymala=Prisma+Rovaniemi&paikkakunta=Rovaniemi&osuuskauppa=ARINA&pageName=Main

Tälläinenkö?
Ei näyttänyt niin pahalta kuin kuulosti ;)

Mun mielest tuo on ihan yhtä kamala (ellei kamalempikin) miltä kuulosti :D

siis yök, ja vielä olkkariin?! Mä voisin ehkä partsille laittaa tollasen... Makunsa kullakin, mut mä en vaan tykkää tollaisista raitajutuista

Yhteistyössä