Kaikkien vaateketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Ei se haittaa mitään mistä niitä ostaa kunhan on lapsilla vaatteet päällä.

No niinhän se on :)

Oon samaa mieltä. Sitä paitsi kirpparilta ostetuilla vaatteilla saa pukeutumisesta mielenkiintoisempaa. Mä sekoitan usein uutta ja vanhaa. Mä olen esimerkiksi etsinyt pojille käytettyjä farkkuja kirpparilta kesäksi. Ovat rennomman näköiset kuin upouudet. Tai lasten kanssahan voisi tuunata farkkushortsit...

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ei se haittaa mitään mistä niitä ostaa kunhan on lapsilla vaatteet päällä.

No niinhän se on :)

Oon samaa mieltä. Sitä paitsi kirpparilta ostetuilla vaatteilla saa pukeutumisesta mielenkiintoisempaa. Mä sekoitan usein uutta ja vanhaa. Mä olen esimerkiksi etsinyt pojille käytettyjä farkkuja kirpparilta kesäksi. Ovat rennomman näköiset kuin upouudet. Tai lasten kanssahan voisi tuunata farkkushortsit...

Tuunaaminen onkin hauskaa....taivas on rajana :D

Nostetaas tää taas. Tuossa olikin juuri ketju jossa haukuttiin pukeutumista. Mikä on oikeaa pukeutumista? Mikä on tyylikkyyttä?

Tyylikkyyttä on että pukeutuu siististi oman vartalon ja persoonan mukaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Nostetaas tää taas. Tuossa olikin juuri ketju jossa haukuttiin pukeutumista. Mikä on oikeaa pukeutumista? Mikä on tyylikkyyttä?

Tyylikkyyttä on että pukeutuu siististi oman vartalon ja persoonan mukaan =)

Niin, mutta tuossakin monet ovat eri mieltä. Jonkun mielestä toinen pukeutuu aivan vartalonsa ja persoonansa mukaan ja toinen taas on sitä mieltä, että ei pukeudu....hmmm.

Yhteistyössä