Kaikkien tempausteni jälkeen mies löi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysymysmerkki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikea tilanne teillä, mutta minusta aloittaja ei ollut marttyyri vaan ymmärsi miehensä reaktiota ja oli pahoillaan, että "on pannut miehen kärsimään" . Ja myöskään emme voi sanoa suoralta kädeltä, että ap pitäisi antaa lapset vain miehelleen. ....
Eräällä läheisellä (ei perheenjäsen) on mt ongelma ja hän on tehnyt eräiden läheistensä elämästä hirveän vaikeaa....Apua täytyy jaksaa/osata hakea, mutta kuulosti, että aloittaja on sitä hakenut. Ehkä se ei nyt riitä vaan tilannetta on tarkasteltava asiantuntijoiden kanssa uudestaan (terapia, uudet lääkkeet) ...tmv. Tarvinnette koko perhe apua, sinä, miehesi, lapset, että pärjäätte ja mikään syyllistäminen ei auta tai kommentit "jätä lapset miehelle" tmv. Aloittaja kuulosti kuitenkin analyyttiseltä ja pohdiskelevalta ja ymmärsi omaa ja perheen tilannetta ja mietti siihen apua. Tsemppiä kovasti ja hakekaa apua ja toivon, että tilanteenne selkenee ja elämä paranee. Kaikkea hyvää!

[QUOTE="alkup.";30621405]Kiitos sinulle :)

Ymmärsit.

Mutta nyt sanon etten enää vastaa enkä kommentoi mihinkään. Se on turhaa, minut tuomittiin jo.[/QUOTE]

ihmisiä on niin helppo tuomita (varsinkin kasvottomina esim. täällä palstalla) ja tosielämässäkin, työ ja koulumaailmassa, erinäisissä "ystäväporukoissa"...ja muualla...kaikista ihmisistä ei löydy hyväntahtoisuutta:( Sinulla on ongelmia ja mielestäni tiedostat ne ja hae niihin nyt vielä lisää apua, itsellesi ja teidän perheelle. Oikeasti: kaikkea hyvää:)

Mun mielestä on erikoista että sä et ole itse yhtään väkivaltainen. Mä olen taipuvainen väkivaltaan varsinkin jos mun kanssa seurustelee tai yritetään iskeä ja se on 1 tärkeimpiä syitä minkä takia en enää seurustele koskaan. Muutama viikko sitten annoin yhden miehen suudella mua baarissa kun olin humalassa ja kun se oli loppu niin mä löin sitä nyrkillä naamaan. Meni aikansa ymmärtää itse ettei suhteet ole mua varten olleet koskaan ja mä olen seurustellut vain nuorena vähän pidemmän aikaa vaikka mulla on lapsiakin. Suhteet ei sovi kaikille ja sillon pitää ymmärtää että sinkkuna on parempi elää.

Mun mielestä on erikoista että sä et ole itse yhtään väkivaltainen. Mä olen taipuvainen väkivaltaan varsinkin jos mun kanssa seurustelee tai yritetään iskeä ja se on 1 tärkeimpiä syitä minkä takia en enää seurustele koskaan. Muutama viikko sitten annoin yhden miehen suudella mua baarissa kun olin humalassa ja kun se oli loppu niin mä löin sitä nyrkillä naamaan. Meni aikansa ymmärtää itse ettei suhteet ole mua varten olleet koskaan ja mä olen seurustellut vain nuorena vähän pidemmän aikaa vaikka mulla on lapsiakin. Suhteet ei sovi kaikille ja sillon pitää ymmärtää että sinkkuna on parempi elää.

Siis miten tää liittyi mun aloitukseen?? En ole KOSKAAN lyönyt ketään.

[QUOTE="alkup.";30621448]Siis miten tää liittyi mun aloitukseen?? En ole KOSKAAN lyönyt ketään.[/QUOTE]

Jos kerran riehut ja teet kaikkea typerää niin kyllä siihen yleensä aina liittyy myös väkivaltaisuutta. Mä olen ollut myös kriminaalipsykologilla ja se on selittänyt käyttäytymistä. Mun tyttöni on häiriökäyttäytymiseen ja sekoiluun taipuvainen tai oikeastaan se on innostettavissa siihen liian helposti ja sillä on myös ollut mukana väkivaltaista käytöstä. Se myös kieltää aina kaiken tai värittää sen niin ettei mitään tapahtunut.

Jos kerran riehut ja teet kaikkea typerää niin kyllä siihen yleensä aina liittyy myös väkivaltaisuutta. Mä olen ollut myös kriminaalipsykologilla ja se on selittänyt käyttäytymistä. Mun tyttöni on häiriökäyttäytymiseen ja sekoiluun taipuvainen tai oikeastaan se on innostettavissa siihen liian helposti ja sillä on myös ollut mukana väkivaltaista käytöstä. Se myös kieltää aina kaiken tai värittää sen niin ettei mitään tapahtunut.

Edelleen, en ole koskaan ollut väkivaltainen. Muutoin olen sekoillut mutten koskaan fyysisesti ole lähtenyt mitään tekemään.

Missään en sanonut riehuvani tmv. Typerä käytös vs. väkivalta on kaukana toisistaan.

[QUOTE="alkup.";30621497]Edelleen, en ole koskaan ollut väkivaltainen. Muutoin olen sekoillut mutten koskaan fyysisesti ole lähtenyt mitään tekemään.

Missään en sanonut riehuvani tmv. Typerä käytös vs. väkivalta on kaukana toisistaan.[/QUOTE]

Kerro sitten joku esimerkki typerästä käytöksestäsi.

Kerro sitten joku esimerkki typerästä käytöksestäsi.

Kerroin jo. Se suurin eli lähden maniassa ns. omille teilleni 1-3vrk. En välitä niin mistään sillä aikaa, menen vaan. En oikeasti käsitä mistä revit tuon väkivaltaisuuden muuta kuin omasta kokemuksestasi. Ok, se on sinun kokemus mutta ei minun. Olen ollut sitten maniassa taikka depiksessä, ei siihen ole ikinä liittynyt väkivalta. Olen vain omassa maailmassani. Maniassa menen, depiksessä makaan sängyssä.

Ikävää jos sulla taipumusta väkivaltaan. Pystyn sen käsittämään jotenkin.

Kaikki sympatiat aapee. Parhaalla kaverillani on sama diagnoosi ja hän tekee myös aivan typeriä juttuja. Kaikkea sellaista mitä tämä henkilö itse normaalisti halveksuisi eikä ymmärtäisi yhtään jos joku toinen tekisi niin.

Esim nettitreffeiltä otti jonkun miehen ja meni vaan hänen kotiinsa vaikka ei ollut koko tyyppiä nähnyt, harrasti vielä seksiäkin tämän kanssa. Normaalisti olisi aivan kauhuissaan jos minä esimerkiksi kertoisin hänelle tekeväni näin. Hulluksihan tämä tyyppi osottautui, mutta menipä vielä uudestaan silti tämän luokse sekstailemaan. Normaalisti ei edes harrastaisi mitään yhden illan juttuja.

Tavallaan ymmärrän myös miestäsi, tarpeeksi kun tulee paskaa niin kyllä sitä kaikilla napsahtaisi.

[QUOTE="alkup.";30621509]Kerroin jo. Se suurin eli lähden maniassa ns. omille teilleni 1-3vrk. En välitä niin mistään sillä aikaa, menen vaan. En oikeasti käsitä mistä revit tuon väkivaltaisuuden muuta kuin omasta kokemuksestasi. Ok, se on sinun kokemus mutta ei minun. Olen ollut sitten maniassa taikka depiksessä, ei siihen ole ikinä liittynyt väkivalta. Olen vain omassa maailmassani. Maniassa menen, depiksessä makaan sängyssä.

Ikävää jos sulla taipumusta väkivaltaan. Pystyn sen käsittämään jotenkin.[/QUOTE]

Tuo on paha juttu että lähdet menemään. Aiheuttaa lapsissa turvattomuuden tunnetta. Pilaat kyllä lasten elämän vaikka muuta väität.

[QUOTE="alkup.";30621509]Kerroin jo. Se suurin eli lähden maniassa ns. omille teilleni 1-3vrk. En välitä niin mistään sillä aikaa, menen vaan. En oikeasti käsitä mistä revit tuon väkivaltaisuuden muuta kuin omasta kokemuksestasi. Ok, se on sinun kokemus mutta ei minun. Olen ollut sitten maniassa taikka depiksessä, ei siihen ole ikinä liittynyt väkivalta. Olen vain omassa maailmassani. Maniassa menen, depiksessä makaan sängyssä.

Ikävää jos sulla taipumusta väkivaltaan. Pystyn sen käsittämään jotenkin.[/QUOTE]

Siis mihin sä menet siinä maniassa ja mitä teet silloin?? Ja sitten jossain vaiheessa siis palaat jos oikein ymmärsin...

Mielestäni kerroin kaiken oleellisen jo. En jaksa lähteä vänkäämään.

Olen tehnyt väärin, niin miestäni kuin lapsia kohtaan. Siitä koitamme päästä yli, olemme käyneet terapiassa jne. Kunhan kipunoin asiaa mikä oli näemmä väärä liike täällä.

Kyllä. Mies on kärsinyt. Lapset ovat kärsineet. Piste. Sille en enää mitään voi muuta kun koittaa tehdä tulevaisuudessa parempia päätöksiä vaikka olisi mikä mania tmv päällä.

Nyt hiljenen.

Alkuperäinen kirjoittaja eihän;30621520:
Tuo on paha juttu että lähdet menemään. Aiheuttaa lapsissa turvattomuuden tunnetta. Pilaat kyllä lasten elämän vaikka muuta väität.

Jos ei muuta, niin aivan sairaat käyttäytymis- ja parisuhdemallit tulee. Kotoa opitaan niin paljon elämästä, asenteista ja toimintavoista, halusi tai ei. Kamala ajatus, että oma lapsi oppisi että mitä vain paskaa voi sietää puolisolta ja oman elämän rikkominen toisen takia ja jatkuvassa paskassa eläminen on ihan perussettiä. Ja että omaa jälkikasvuaankaan kohtaan ei tarvitse olla tavanomaisia velvollisuuksia.

Harhaista edes kuvitella että mielenterveysongelmaisen koko lähipiiri ei siitä kärsisi ja PALJON.

[QUOTE="alkup.";30621245]Ei tapahtunut muutama viikko sitten. N. kk-vähän yli sitten. Enkä ole (muistaakseni) kertonut. Mutta sekin voi olla että olen kertonut, koska minun lääkkeet aiheuttaa ihan kamalaa muistimenetystä. Oikein hävettää kun joku kertoo minulle jotain ja seuraavana pvänä en muista siitä mitään.[/QUOTE]

Kyllä sinä kerroit tämän jo kertaalleen täällä. Minä ainakin muistan täsmälleen samanlaisen aloituksen.

[QUOTE="alkup.";30621537]Mielestäni kerroin kaiken oleellisen jo. En jaksa lähteä vänkäämään.

Olen tehnyt väärin, niin miestäni kuin lapsia kohtaan. Siitä koitamme päästä yli, olemme käyneet terapiassa jne. Kunhan kipunoin asiaa mikä oli näemmä väärä liike täällä.

Kyllä. Mies on kärsinyt. Lapset ovat kärsineet. Piste. Sille en enää mitään voi muuta kun koittaa tehdä tulevaisuudessa parempia päätöksiä vaikka olisi mikä mania tmv päällä.

Nyt hiljenen.[/QUOTE]

Ethän sä kertonut yhtään mitään. Olet jossain maniassa ja muiden pitäisi tietää että millaista se on. Nekin on varmaan vielä yksilöllisiä niin että et ainakaan mun mielestä selvittänyt ollenkaan millaista sun typerä käytöksesi on.

Niin mistä sain tarpeeksi? Mikä oli helkkarin hienoa??
Minähän vain linkitin sinulle tämän saman edellisen aloituksesi, jota et muista kirjoittaneesi.

Ja mun mielestä sää käyt nii kierroksilla, että tarttisit osastohoitoa. Vai sekö sulla ny kilahtikin? Sun edellisestä alotuksesta on kuukausi, ja sama ralli jatkuu edelleen, etkä edes muista mitä touhuat. Turha maniasta on lääkkeitä syyttää, hyvä jos edes olet ottanut niitä(?).

Sulla varmaa on jonkun hoitotahon numero mihin soittaa tarvittaessa? Nyt ois sen aika.

En ymmärrä pointtia tässä nyt yhtään, enkä mitään muutakaan koko jutusta tai ko. Sairaudesta. Ap sai ympäri korvia, koska on mielisairas ja ansaitsee sen? Ok. Hyvää loppuelämää.

Jos tuo kaikki todella tapahtui (kuristaminen yms) niin ihminen hyvä, JÄTÄ SE ja äkkiä :( Ymmärrätkö ettei mikään sairaus tai muu inhimillinen tekijä oikeuta toista käyttämään väkivaltaa sinua kohtaan, et ole ansainnut sitä! Sulla on todella heikko itsetunto ja tarvitset siihen varmasti apua kun edes suostut hetkeäkään ajattelemaan, että tuo silmitön väkivalta oli ok.

Ihan kamalaa tekstiä jotkut suoltaa näppiksiltään.
Syytellään mielisairasta ihan kuin sairaus olisi oma syy, korostetaan vielä miten koko lähipiiri joutuu sairaudesta kärsimään ja ainoa oikea teko olisi jättää lapset ja parisuhde ja olla koko elämä yksin.
Mitäs sitten jos nakki napsahtaa jollekin näistä tuomitsijoista ja sairaus iskee?
Mukisematta luovutte kaikesta elämässänne, kaikesta siitä mikä tukee mielenterveyttä ( perhe, läheiset, työ, koti) koska nyt olette vain arvoton taakka jonka tehtävä on syödä lääkkeet ja pysytellä pois normaaleja häiritsemästä.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ihan kamalaa tekstiä jotkut suoltaa näppiksiltään.
Syytellään mielisairasta ihan kuin sairaus olisi oma syy, korostetaan vielä miten koko lähipiiri joutuu sairaudesta kärsimään ja ainoa oikea teko olisi jättää lapset ja parisuhde ja olla koko elämä yksin.
Mitäs sitten jos nakki napsahtaa jollekin näistä tuomitsijoista ja sairaus iskee?
Mukisematta luovutte kaikesta elämässänne, kaikesta siitä mikä tukee mielenterveyttä ( perhe, läheiset, työ, koti) koska nyt olette vain arvoton taakka jonka tehtävä on syödä lääkkeet ja pysytellä pois normaaleja häiritsemästä.

Miksi sinäkin siis syyttelet ja sätit Breivikiä? Meidänhän tulisi auttaa miespoloista, eikä sulkea vankilaan!

Yhteistyössä