Kaikkien teidän VINKIT tänne, kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti
meah ei jaksa kirjautua
Me laitettiin ennen joulua paritalon puolikas myyntiin. Ja täälläkin on vielä pintaremontti vähän kesken.

Siivosin kunnolla. Mukaan lukien täällä jo mainitut:
-Peilit, kylppärit kiiltäviksi.
-Ylimääräinen roina ja romu pois.
-Valokuvat pois hyllyiltä.
-magneetit ja liput ja laput pois jääkaapin ovesta.
-Pyykit pois roikkumasta.

(Yhdet jouluvalot oli pihalla ja kuusi olkkarin nurkassa, kun näyttö oli viikko ennen joulua. Nyt ottaisin pois jos tarvitsisi pitää näyttö)

Ja itseasiassa tuli muuten myös leivottua vielä näyttöaamuna :D, tosin taustalla syynä ei ollut näyttö, olin vaan luvannut isomummulle pullaa.

Toista näyttöä ei sitten koskaan tarvinnut pitääkään, kämppä meni samantien, nyt sitten odotellaan muuttopäivää ja pakkaillaan tavaroita.
 
Ei kun "en mä mitään oo leiponut, paistoin kanelia jotta sä luulisit tulleesi juuri siihen asuntoon jonka haluat ostaa ja jotta mä saisin tästä reilun ylihinnan, otatko kaneli korpun? niitä olis vielä jäljellä.."

En mä tiedä, älkää kyselkö noin vaikeita... :LOL:
 
ostaja
minusta pidät asunnon just sellaisena kuin te nyt sitä asutte. eikai nyt kannata aloittamaan mitään ihme siivoustouhuja tai muuta asunnon myynnin edistämiseks.. kunhan nyt isommat tavarat/ lelut on poissa ja sängyt siisteinä niin eiköhän tuo riitä. eihän kukaan kuitenkaan kuvittele niitä toisten tavaroita omiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah ei jaksa kirjautua:
Me laitettiin ennen joulua paritalon puolikas myyntiin. Ja täälläkin on vielä pintaremontti vähän kesken.

Siivosin kunnolla. Mukaan lukien täällä jo mainitut:
-Peilit, kylppärit kiiltäviksi.
-Ylimääräinen roina ja romu pois.
-Valokuvat pois hyllyiltä.
-magneetit ja liput ja laput pois jääkaapin ovesta.
-Pyykit pois roikkumasta.

(Yhdet jouluvalot oli pihalla ja kuusi olkkarin nurkassa, kun näyttö oli viikko ennen joulua. Nyt ottaisin pois jos tarvitsisi pitää näyttö)

Ja itseasiassa tuli muuten myös leivottua vielä näyttöaamuna :D, tosin taustalla syynä ei ollut näyttö, olin vaan luvannut isomummulle pullaa.

Toista näyttöä ei sitten koskaan tarvinnut pitääkään, kämppä meni samantien, nyt sitten odotellaan muuttopäivää ja pakkaillaan tavaroita.

Siinäs näitte.. :D Leipominen kannattaa aina.. ja isäntäkin on tyytyväinen kun on tuoretta pullaa.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KYLLÄ KATSOO:
välittäjä vastaa kyllä ihmiset katsoo. haluavat tietää missä kunnossa kaapistot sisältä jos kaapistot kuuluvat kauppaan
Voi vide..
Täytyy siis pistää alulle karsea kaappiensiivoushässäkkä.. :headwall:

Kiva kiva.. vaatekaappiin katsoessa ekana osuu silmään emännän kulahtaneet alusvaatteet. :D :D
 
Laita tosiaan pakaste pullat uuniin ennen nyttöä, tulee kodika tuoksu. ÄLÄ käytä tuoksukynttilöitä/ilmanraikastimia tms, monet ovat niiden hajuille yliherkkiä. Siivoa kunnolla, luutua ja tuuleta hyvin. Vaihda puhtaat petivaatteet, tamppaa matot, petaa sängyt, piilota ylimääräiset tavarat, pyyhi pölyt ym. Jos on takka/leivinuuni, niin laita sinne tuli -sekin luo kodikasta tunnelmaa.

Tuo pullakikka oikeasti toimii. asuin vuokralla asunnossa, joka oli myynnissä, ja ensimmäiset katsojat ostivat asunnon! oli kauhea läävä, mutta kei tuntui kodikkaalta sitten :LOL:
 
Ajankohtaista täälläkin. Ensiesittely on sunnuntaina, mutta äsken soitti välittäjä, että huomen aamulla tulee pariskunta katsomaan.
Meillä sisällä on kaikki remontoitua, mutta pihat ja sen rakennukset on huonossa jamassa vielä. :| Ja niille ei mitään voi, lumi pelastaisi vähän. ;)

Mutta mä oon ajatellut ottaa just sen linjan, että kaikki mahdollinen piiloon. Siis ihan kaikki. Meillä on sellainen pieni khh, jossa roikkuu vaatteita naulakossa. Ne aion sulloa jätesäkkiin ja auton paksiin näytön ajaksi. Samoin just kaikki lelut piiloon niin hyvin kun vaan osaan.

Kaikki pinnat tyhjiksi ja puhtaiksi. Joulukukkia on vielä pöydällä. Tuota tuoksua oon miettinyt, leipoa en taida, mutta takan ja kynttilöitä vois polttaa. Ois lämpöäkin samalla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Leivo ennenkuin katsojat tulevat, tuoreen leivän/pullan tuoksu herättää lämpimiä tunteita ja katsojat yhdistävät tuoksun omaan lapsuuteensa ja omaan kotiin, kuulostaa hassulta mutta on vissiinkin ihan tutkittu juttu että toimii, ootas mä kattelen jos löytäisin linkin sinne mistä tuon luin.... :)

Kuinka todennäköistä on, että joku leipoo oikeasti juuri ennen esittelyä? Tulisi vain mieleeni, että miksi on niin kova hinku saada talo kaupan? No olenkin vähän omituinen, mutta ennemmin käyttäisin raikasteita tms. saadakseni hyvän tuoksun.
Pistä vähän kardemummaa kuumalle uunipellille. Saat saman efektin
:D

Ja muista pestä vessa ja kiilloita hanat ja pesualtaat ja peilit. Suihkaus ilmanraikastetta vessaan.
 

Yhteistyössä