Kaikkien naamarasvaketjujen innoittamana... Suositelkaa putsaria, kasvovettä ja kasvovoidetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rattoisaa iltapuhdetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rattoisaa iltapuhdetta

Vieras
Eli, iho on kuivan rasvainen, helposti nousee näppyjä, punehtuu helposti.
Kuivuu silmien ympärystältä ja kiristää, mutta otsa voi alkaa kiiltämään iltapäivän puolella. Joskus ollut pahakin akne.

Etsisin sellaista putsaria joka oikeasti puhdistaa, ettei tarvitse kasvovedellä hinkata jälkeenpäin kasvoja puhtaaksi.
Kasvoveden pitää myös sulautua ihoon, ettei siitä jää sellainen "tunne".

Ehdotuksia :D

no ne "oikeasti puhdistavat" tuotteet vaan pahentaa ongelmaa. Kannattaa olla mahdollisimman hellävarainen iholle ja kokeilla täysin luonnollisia tuotteita, jos vaikka ongelma johtuisi kemikaaleista.

Lumenen sininen herkän ihon sarja. Sensitive Blue taitaa olla se ihan oikea nimi. Siihen sitten turvenaamio ja mineraalikuorinta mukaan. Ja yksi, mitä lämpimästi suosittelen, on kuorinta kahvinporoilla. Siis kun olet kahvin keittänyt, niin niillä käytetyillä poroilla kuorit. Toimii :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tähänkin suosittelisin cliniquen kasvosaippuaa ja kasvovettä nro 2. kasvovoiteeksi samasta sarjasta on parikin hyvää.

tuota kasvovettä olisin itsekin suositellut. Jos varaa on niin exuviancen voiteita, jos ei niin paljoo oo rahaa ni lumeneki toimii

tähänkin suosittelisin cliniquen kasvosaippuaa ja kasvovettä nro 2. kasvovoiteeksi samasta sarjasta on parikin hyvää.

Peesi. Mulla voiteena on ollut jo vuosikausia Dramatically different moisturizing lotion. Noi Cliniquen tuotteet on vaan parhaita! Aikasemmin käytin kasvosaippuana sitä palasaippuaa, mutta nestemäinen on kätevämpi.

Garnier, semmoset vihreet purnukat sekaiholle. Edullisia ja hyviä. Oon käyttänyt monta vuotta ja iho on hyvä. En usko että kalliit tuotteet on sen parempia.

niin ku et ole käyttänyt :) mutta uskon asiahan se on... itse en vaan marketin tuotteita naamaani laita koska jotain luksusta tässäkin arjessa on oltava. ja jos vertaan garnierin vihreää kasvovettä cliniquen violettiin niin huomaat eron :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko Clinique kallis?
Kerran käytin Biotherme-sarjan putsaria ja voidetta, ne olivat todella hyvät.

joskus on tarjouspaketteja suht edullisesti. biotherm on myös hyvä. clinique putsarit ehkä 20e / kpl, voiteet vähän kalliimpia. mutta halvimmasta päästä kun vertaa lancomeen ja biothermiin esim. ja putsari on iso, kestää todella pitkään.

Garnier, semmoset vihreet purnukat sekaiholle. Edullisia ja hyviä. Oon käyttänyt monta vuotta ja iho on hyvä. En usko että kalliit tuotteet on sen parempia.

niin ku et ole käyttänyt :) mutta uskon asiahan se on... itse en vaan marketin tuotteita naamaani laita koska jotain luksusta tässäkin arjessa on oltava. ja jos vertaan garnierin vihreää kasvovettä cliniquen violettiin niin huomaat eron :)

kyl tos qliniquen kasvovedessä ainakin eron huomaa markettivesiin. Ja muutenkin laatutuotteita nuo qliniquet esim on siksi hintaakin. Kertoisiko joku Onko tuo dramatically different moisturizing lotion mille ihotyypille tarkoitettu?

Alkuperäinen kirjoittaja :

kyl tos qliniquen kasvovedessä ainakin eron huomaa markettivesiin. Ja muutenkin laatutuotteita nuo qliniquet esim on siksi hintaakin. Kertoisiko joku Onko tuo dramatically different moisturizing lotion mille ihotyypille tarkoitettu?

No mulla on kaikki mahdolliset ongelmat; rasvottuva sekaiho, pintakuiva. Ja mulle toimii hyvin. :)

Ikimaailmassa en laittaisi Cliniquen alkoholi- ja silikonisotkuja naamaani!

Todellakin eron Cliniquen ja monen markettiaineen (ei toki kaikkien) välillä. Niiden markettimerkkien eduksi.

Ei se brändi ja mielikuvat ylellisestä fiiliksestä, vaan todellinen sisältö. Ne on onneksi kätevästi luettavissa purkin kyljestä - kunhan vaan ymmärtää lukemansa.

Yhteistyössä