Kaikkien laiskureiden kuningatar on löytyny!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katjale

Jäsen
01.02.2008
238
0
16
=) Nimittäin allekirjoittanut. Mitään en saa aikaiseksi vaik olen kaikki päivät vapaalla,pyykitkin ollu koneessa eilisestä illasta asti,imuroin viimeksi 3 pvää sitten,tiskiäkin olis,eteinen täynnä 6.v kamppeita,meidän makkari täynnä vaatteita vaik ei mulle edes mahdu ku muutama kolttu päälle.(rv 24 vasta).Ainoa mitä on tapahtunu ni ollaan käyty uimakoulus joka aamu ja olen itsekin saanut valaanomaisen ruhoni uima-altaaseen asti. Poika on kaikki päivät joko skeittaamassa tai pyöräilemässä eikä tarvii äitiä muuta kun silloin kun on nälkä tai tulee pipi.Onneksi saan tytön syssymmällä ni voin olla hyödyksi :D Mä vaan tönötän täs koneella ja huudatan heviä stereoista.Potkikaa mua nyt perseelle!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ihana kuulla etten mä ole ainut! :D Tyttö on ollut isällään koko viikon ja mä olen vaan maannut tässä sotkusessa kopissani.. Noh, jos sais siivottua ennen perjantaita kun tyttö tulee takaisin kotiin :whistle:

tuleppa meille----> pyörryt!
Joka huone retajaa vaatteita, romua, leluja ja ties mitä :( Jos siivoan ( niinkuin eilen tein) tänään jo sama kaaos, eli ei huvita edes alkaa siivoomaan. Ja pyykitkin on koneessa homehtumassa.

hei, kuulostaa tutulta. Älä ota ressiä, nautit vaan olostasi. Mä oon 1 v. pojan kanssa kotona ja me joko shoppaillaan tai ollaan kotosalla. Niin ja äiti on koneella :whistle: Kyllä mä ehdin vielä "ryhdistäytymään" ja alkaa kunnon äidiksi joku päivä, joka tekee ruoan´, käy töissä, puistossa, siivoaa yms. mutta nyt NAUTIN!! :D

Mä olen aina ollu simmoinen touhua täynnä oleva tyyppi ja painanu hommia hulluna vimoset 6 vuotta ja luulin ensin etten osaa laiskotella vaan hyvin on lähteny sujumaan :D Mutta nyt aion aikuisten oikeasti tehdä jotain kotihommia eli lähtee ostamaan jätskiä ja sit otan päikkärit :laugh:

:wave: ,mie oon patalaiska...Viikon oon tuijotellu noita kenneleitä jotka nurkissa murisee,eilen jo syvästi harkitsin imurin esilleottoa.Jäi harkinta asteelle...Ja onpahan koiruliinillekin seuraa jos nyt positiivisia asioita ehtimällä laiskuudesta löytää.Joka päivä oon yrittäny ees jotain pientä saaha aikasex...siis yrittäny :|

No just! Eihän tuo vielä mitään, tule katsomaan meille! Kaikki meidän vaatteet on joko pyykissä, narulla tai roiskaistu pitkin makuuhuoneen tasoja, kun ei ole aikaa laittaa niitä kaappiin. Alakerta on täynnä hiekkaa ja koirankarvaa = ei ole aikaa imuroida ja/tai siitä ei ole hyötyä. Yläkerran lattia on vuorattu leluilla ja pölyllä/koirankarvallla = ei ole aikaa siivota. Ikkunoita ei ole pesty kolmeen vuoteen = ei ole koskaan aikaa! Tuun kohta hulluksi! Siinä se sitten menee kesäloma mukavasti taloa siivotessa...

meillä kanssa talo kuin hurrikaanin jäljiltä, tosin minä siivosin eilen ja siivosin aamulla, mutta samalta näyttää edelleen.. kun siivoat kotisi eteläpuolta niin pohjoispuoli on jo sotkettu... saamari kun joskus olisi koti kauemmin siivottuna kuin puoli tuntia. hävettää oikein kun anoppi tulee aina yllärikäynnille niin meillä on joka ikinen kerta sotkuista.

Yhteistyössä