Kaikkien kiusaksi, UUSI Miss Mitäs Nyt -kisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna äänesi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna äänesi

Vieras
Selasin tuon kuvaketjun läpi ja täällähän on todella paljon UUSIA kauniita naisia :D :D :p Joten miten olisi sellainen UUSIEN missien kisa?

(en ole itse edes osallistunut kuvaketjuun joten en nyt harmaana kalastele kehuja)

Ykkönen on mun mielestä tämä harmaana esiintyvä:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=bgmagic&image_id=101934799
Anteeksi suora linkki, mutta kun olet harmaa niin en tiedä miten muuten selittäisin kuka olet ;)

Toisena: Tyttö kuin taivas
Taitaa olla aika vakkari kirjoittaja mutta en ole aikaisemmin huomannut et mainitaan näissä palstan kaunein kisoissa

Ja hyvänä kolmosen: Blume

:D Tietenkin kaikki nämä "vanhat" kaunottaret on edelleen yhtään kauniit, mutta ajattelin et tämä olisi ihan kiva tapa saada uusiakin kasvoja tutummiksi B)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Äänestän silti Rukoilijasirkkaa (olen fani) :D

Äh :) No Sirkka onkin kestosuosikki joten sovitaan et sitä saa äänestää kanssa JOS annat kakkos- ja kolmossijat joillekin uusille? :D

Mä olen ainoa äänestäjä tähän mennessä :D No okei, kakkossija Tyttö kuin taivas-nikille ja kolmossija Idunnorrin lapsenkasvoille =)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Mä tykkään tauntaunista

Mutta kun sekin on vakkarikaunotar :) Hyvät naiset, nyt uusia nimiä kehiin! Säkin olet yksi noista kestosuosikkikaunottarista ja jos SAISI äänestää vakkareita, äänestäisin sua, mutta nyt piti keksiä uusia ;)

no toi sun ykkönen oli kyllä aika kamala. koitettu tehdä kauniita kuvia,siinä kyllä onnistumatta. nopeesti kattomalla ihan ok,mutta kun tarkastelee lähemmin ni ei kiitos.
tyttö kun taivas on nätti, todella nuorennäköinen ja se mitä muistan siitä kuvasta minkä laittoi niin aika pyöreät kasvot. lieneekö vaan kuvakulmasta johtuva. mutta nätti hän on toki.
blumee en edes muista.
muutaman kauniin olen täältä bongannut ja ne ovat rukoilijasirkka,grace ja turkilamas. muiden nikkejä en tiedä tai muista.
makuja on niin monia.

Mä en osaa sanoa, oli niin paljon eri tavalla kauniita olevia. Kaikki siinä jollain tavalla oli viehättäviä.
Elikkäs toi Axxl, poistin linkin ettei tule sanomista siitä.
Tää oli semmonen ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja anna äänesi:
Selasin tuon kuvaketjun läpi ja täällähän on todella paljon UUSIA kauniita naisia :D :D :p Joten miten olisi sellainen UUSIEN missien kisa?

(en ole itse edes osallistunut kuvaketjuun joten en nyt harmaana kalastele kehuja)

Ykkönen on mun mielestä tämä harmaana esiintyvä:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=bgmagic&image_id=101934799
Anteeksi suora linkki, mutta kun olet harmaa niin en tiedä miten muuten selittäisin kuka olet ;)

Toisena: Tyttö kuin taivas
Taitaa olla aika vakkari kirjoittaja mutta en ole aikaisemmin huomannut et mainitaan näissä palstan kaunein kisoissa

Ja hyvänä kolmosen: Blume

:D Tietenkin kaikki nämä "vanhat" kaunottaret on edelleen yhtään kauniit, mutta ajattelin et tämä olisi ihan kiva tapa saada uusiakin kasvoja tutummiksi B)

Toi sun ykkönen vois olla ihan nätti, mutta HIRVEESTI MEIKKIÄ :o

Yhteistyössä