minä myös täältä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra::wave: Pirkanmaan ja satakunnan rajalla!
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:saakos suhun yhteyttä jotenkin?Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:janakkalast!
Tää osus likelle mua...huhuile, jos kiinnostaa? =)Alkuperäinen kirjoittaja anuliini:kauhava
Mää! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:eiks ole ketään etelä-suomesta, turun seudulta?
Sama suunta :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:Etelä-karjala, Imatran seutu
Ystäviä/kamuja ei koskaan ole liikaa olipa ne mistä päin tahansa.
yv:tä saa laittaa tai sähköpostia
saimaanrannanaippa@gmail.com
et sitten kaukana meiltä,mies käy hämeenkyrössä töissäAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Hämeenkyrö! :wave:
En ilmeisesti kovin kaukana. Tervehdys vaan lähistölle! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:et sitten kaukana meiltä,mies käy hämeenkyrössä töissä
:wave: meitä on paljonkin meillä on oma kerhokin, tuolla kerhot-osiossa, Turun seudun plussalaiset =) jos haluat liittyä mukaan, siellä järjestellään tapaamisia ja joskus jutellaan vaan mukavia, tosin syksy näyttää kaikilla kiireiseltä, niin kirjoittele mulle yvtä =)Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:eiks ole ketään etelä-suomesta, turun seudulta?
Sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:013 :wave: Ja ympäri Suomenmaan saa ottaa yhteyttä