Tulin töistä, kävin suihkussa, ja nyt kohta nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja janita:öitä miksi valvot?
mä olen töissä, ja aivan mielettömän tylsää....
Sama mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Mä oon aina tähän aikaan hereillä! =)
mitäs sä kipuilet? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helvetilliset kivut taas.
Mut täältä pitää pikasesti poistua sillä täällä haisee......Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Kait munkin pitää tulla tänne pinoon, töissä siis ollaan.
Vähän joka puolelta mm. oikea jalka, takareidet, alaselkä, käsivarret ja sormet.. mut pahin kipu on tuossa oikeassa kyljessä ja se kipu jatkuu selän puolelle. Jos painan vähänkin tuota kylkeä niin ai hemmetti.. Kaikista pjaskinta on se että pelkään lääkäreitä enkä ole siksi viittinyt mennä lääkäriin. Lisäksi oma lääkäri on ihan hirveä.. enkä varmaan kehtaisi pyytää että saisin ajan jollekkin naislääkärille. Jotenkin naislääkärille olis helpompaa mennä.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mitäs sä kipuilet? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helvetilliset kivut taas.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän joka puolelta mm. oikea jalka, takareidet, alaselkä, käsivarret ja sormet.. mut pahin kipu on tuossa oikeassa kyljessä ja se kipu jatkuu selän puolelle. Jos painan vähänkin tuota kylkeä niin ai hemmetti.. Kaikista pjaskinta on se että pelkään lääkäreitä enkä ole siksi viittinyt mennä lääkäriin. Lisäksi oma lääkäri on ihan hirveä.. enkä varmaan kehtaisi pyytää että saisin ajan jollekkin naislääkärille. Jotenkin naislääkärille olis helpompaa mennä.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mitäs sä kipuilet? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helvetilliset kivut taas.