Kaikki yli 100kg painavat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Mistä löydätte itsellenne housuja? Paljonko on vyötärönne mitta? Mikä paidan koko?

Mulla on 130cm vyötärö ja paidat ovat L/XL.

Mä kun olen metallityylinen nainen ja painan 104kg niin ei meinaa löytyä housuja (metallihenkisiä, esim renksuhousuja ) joihin mahdun. Mielestäni en niin lihavalta näytä (lihasta kun multa löytyy-entinen urheilija ), mutta housut eivät vaan mene kiinni asti, vaikka muuten mahtuvatkin (vatsaa siis vaan löytyy ). Tai sitten johtuu siitä, että kun synnytin 3kk sitten, että eivät vielä ole lantionluut palautuneet... :D (ennen raskautta kun löysin joitakin housuja, mutta tuntuu, että enää en löydä mitään! ).

siis siulla on vyötärönympärys 130 senttiä ja aattelet ettet näytä lihavalta????? kuin pitkä sie oikein oot?

ja juu, kyllähän nuo raskauden aikaset vaihtelut vaikuttaa. kaverillani on nytten melkein kolmevuotias tyttö ja sanoi että lantio muuttui niin ettei mee enää ennen raskautta olleet housut jalakaan. ja painaa tasan saman verran nytten kun mitä paino ennen raskautta.

minä olen 105kg ja kyllä näytän lihavalta! :D
onko sulla hoikentava peili? ;)

ja housuja löydän ihan kaupoista, nettikaupoista.
mutta en kyllä mitään metallityyliä käytä....

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siis siulla on vyötärönympärys 130 senttiä ja aattelet ettet näytä lihavalta????? kuin pitkä sie oikein oot?

ja juu, kyllähän nuo raskauden aikaset vaihtelut vaikuttaa. kaverillani on nytten melkein kolmevuotias tyttö ja sanoi että lantio muuttui niin ettei mee enää ennen raskautta olleet housut jalakaan. ja painaa tasan saman verran nytten kun mitä paino ennen raskautta.

En mä mun mielestä niin pullukan näköinen ole mitä monet muut, jotka painavat saman tai hiukan vähemmänkin. Olen 163cm pitkä....Tiedän, että laihduttaa tulisi ja paljon, mutta nyt ei ole just voimia siihen ollut kun lapsi ollut hiukan vaikea (kun vasta sen 3kk nyt on ). Aloitan kyllä taas kuntosalilla käynnin kohta :)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
http://www.leatherheaven.com/index.php?cPath=1839_1167

ootko nuo housut käyny läpi?

Joo, mulla onkin leather housuja, mutta eivät tällä hetkellä mene ihan kiinni asti kun on kai toi lantio vielä palautumatta synnytyksen jäljiltä..odottelenkin kovasti, että menisi kiinni jo :D Yhdet ainoat housut tällä hetkellä mahtuvat noista mun vanhoista :D

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:

En mä mun mielestä niin pullukan näköinen ole mitä monet muut, jotka painavat saman tai hiukan vähemmänkin. Olen 163cm pitkä....Tiedän, että laihduttaa tulisi ja paljon, mutta nyt ei ole just voimia siihen ollut kun lapsi ollut hiukan vaikea (kun vasta sen 3kk nyt on ). Aloitan kyllä taas kuntosalilla käynnin kohta :)

jos oot 163 cm pitkä ja vyötärön ympärys on 130 senttiä niin kyllä se nyt, sori vaan, pallolta näyttää.

ja en oo itekkään mikään kuikula joten rehellisesti sanon. eli kyllä se maha nuissa siun mitoissa näkkyy, ja ihan kivasti näkkyyki.

heps, sori, sie sanoitki että siulla on lihasta aika paljon. sitten on toinen asia....

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:

jos oot 163 cm pitkä ja vyötärön ympärys on 130 senttiä niin kyllä se nyt, sori vaan, pallolta näyttää.

ja en oo itekkään mikään kuikula joten rehellisesti sanon. eli kyllä se maha nuissa siun mitoissa näkkyy, ja ihan kivasti näkkyyki.

heps, sori, sie sanoitki että siulla on lihasta aika paljon. sitten on toinen asia....

Tottakai näkyy, mutta ei nyt mun mielestä niin paljon kuin monella muulla voisi näkyä näissä mitoissa.

[/quote]

Jep. Voisin vaikka kuvankin laittaa, mutta kun en mä mitään aijaata ole käytellyt tms :D

Mistä sä oot ostanu sun peilin? Mä tahdon semmoisen kanssa. :p

T. 168 cm pitkä, 82 kg painava, joka näyttää kyllä ihan yhtä lihavalta kuin onkin, vaikka onkin lihaksia.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mistä sä oot ostanu sun peilin? Mä tahdon semmoisen kanssa. :p

T. 168 cm pitkä, 82 kg painava, joka näyttää kyllä ihan yhtä lihavalta kuin onkin, vaikka onkin lihaksia.

No voihan nyt..pitäskö mun kuvaa nyt sit ottaa ja laittaa jonnekin, jotta näkisitte, että en mikään plösö ole :D

Mulla oli isoimmillaan painoa 116 kiloa. Vyötärönympärys oli kyllä suurimmillaan jotain 115cm ja lantio 125cm. Siihen nähden aika isolta vaikuttaa tuo sinun vyötärösi?

En käytä housuja :D joten en osaa vastata. Nyt kun paino on pudonnut 25 kiloa niin oon käyttänyt housujakin

Yhteistyössä