Kaikki Turun seudun ja Loimaan synnyttäjät huomio!

TYKSissä on vuoden 2009 alusta odotettavissa vakava henkilökunta- ja resurssipula kun Loimaan synnytykset siirretään pääosin sinne.

Meitä kaikkia tarvitaan tilanteen parantamiseksi! Olemme aloittaneet adressin keräämisen, ja toivomme mahdollisimman montaa allekirjoittajaa, jotta saamme äänemme kuuluviin.

Lisätietoja ja adressi löytyvät osoitteesta:

http://www.adressit.com/tyks_synnytysosasto

terv. Turun seudun odottajien psta ventti
 
ai nyt se sitten loppuu? Sääli. En sau itse alueella, mutta kaverit on kertonu että Loimaalla oli tosi kiva synnyttää. Sai olla rauhassa kun samaan huoneeseen ei ängenny muita äitejä, kun pääosin jokaselle riitti oma huone (ilman ylimäärästä maksua perhehuoneesta ) ja kätilöistäkin oon kuullu vain hyvää... Itse asiassa kun esikoista odotin, loppuraskaudessa pari kertaa ajeltiin huvikseen Loimaalle päin, että saisin synnyttää siellä jos sattuis alkamaan... Mut eihän se sillon alkanu :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
ai nyt se sitten loppuu? Sääli. En sau itse alueella, mutta kaverit on kertonu että Loimaalla oli tosi kiva synnyttää. Sai olla rauhassa kun samaan huoneeseen ei ängenny muita äitejä, kun pääosin jokaselle riitti oma huone (ilman ylimäärästä maksua perhehuoneesta ) ja kätilöistäkin oon kuullu vain hyvää... Itse asiassa kun esikoista odotin, loppuraskaudessa pari kertaa ajeltiin huvikseen Loimaalle päin, että saisin synnyttää siellä jos sattuis alkamaan... Mut eihän se sillon alkanu :D
Mä ehdin onneksi molemmat saamaan täällä, 5 min matkaa. Turkuun oliskin sitte vähän enemmän ollu :( Ihanaa just toi rauha ja "kodikkuus", pieni paikka niin sillai kiva. Kätilöt enimmäkseen kivoja. Mitään äitiyden malleja ei tuputeta, omassa rauhassa saa alotella vauvanhoitoa ja apua saa heti kun pyytää/tarvii.
 
mama
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
ai nyt se sitten loppuu? Sääli. En sau itse alueella, mutta kaverit on kertonu että Loimaalla oli tosi kiva synnyttää. Sai olla rauhassa kun samaan huoneeseen ei ängenny muita äitejä, kun pääosin jokaselle riitti oma huone (ilman ylimäärästä maksua perhehuoneesta ) ja kätilöistäkin oon kuullu vain hyvää... Itse asiassa kun esikoista odotin, loppuraskaudessa pari kertaa ajeltiin huvikseen Loimaalle päin, että saisin synnyttää siellä jos sattuis alkamaan... Mut eihän se sillon alkanu :D
Kuulostaa mahtavalta noiden pikkupaikkakuntien synnytykset... itse OYS:issa synnyttäneenä en voi ihan verrata tuollaiseen omaan huoneeseen. Siellä kun kolmen hengen huoneeseen tuotiin neljäs äiti ja hyvä kun kaikki vauvoineen mahduttiin sinne. Kätilöitä näkyi kun näkyi... niillä oli tietenkin kauhea kiire... kohta menossa sinne uudestaan synnyttämään, enkä yhtään odota sitä.

Tsemppiä Loimaan synnärille!!
 
rasvie
Jahas jahas? Esikoisen kun synnytyin TYKS:issä niin oli päivähuoneessakin äitejä vauvoineen. Ja lisää vaan... No kaipa ne itse tietävät parhaiten... Käyn allekirjoittamassa, vaikka en usko sinne enää palaavani (ehkä :))
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
ai nyt se sitten loppuu? Sääli. En sau itse alueella, mutta kaverit on kertonu että Loimaalla oli tosi kiva synnyttää. Sai olla rauhassa kun samaan huoneeseen ei ängenny muita äitejä, kun pääosin jokaselle riitti oma huone (ilman ylimäärästä maksua perhehuoneesta ) ja kätilöistäkin oon kuullu vain hyvää... Itse asiassa kun esikoista odotin, loppuraskaudessa pari kertaa ajeltiin huvikseen Loimaalle päin, että saisin synnyttää siellä jos sattuis alkamaan... Mut eihän se sillon alkanu :D
Kuulostaa mahtavalta noiden pikkupaikkakuntien synnytykset... itse OYS:issa synnyttäneenä en voi ihan verrata tuollaiseen omaan huoneeseen. Siellä kun kolmen hengen huoneeseen tuotiin neljäs äiti ja hyvä kun kaikki vauvoineen mahduttiin sinne. Kätilöitä näkyi kun näkyi... niillä oli tietenkin kauhea kiire... kohta menossa sinne uudestaan synnyttämään, enkä yhtään odota sitä.

Tsemppiä Loimaan synnärille!!
Itsekin olen Loimaalla kerran synnyttänyt ja oli kyllä ihana, lämmin, kiireetön paikka, mutta puolensa kaikella... Kuopuksen synnytyksessä tapahtui yllättäen asioita joita ei millään pystynyt ennakoimaan ja joita ei Loimaan kaltaisessa sairaalassa olisi pystytty hoitamaan, onneksi olin sillä kertaa Tyksissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Allekirjoitettu :) . Mä vaan mietin, että miten ne loimaalaiset mahtaa ehtiä kaikki ajoissa Turkuun... Ei kaikkien synnytys kestä 24 tuntia. Maksaahan se ambulanssikin :p .
Eiköhän aika moni synnyttäjä joudu tuplastikin pidemmän matkan päähän lähtemään?!
 

Yhteistyössä