KAIKKI TEKEVÄT VIRHEITÄ ELÄMÄSSÄÄN

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 20:54 vieras kirjoitti:
Ja kaikilla on oikeus muuttua.
..melkeinpä velvollisuus,miten muka muuten voisi kasvaa ihmisenä??
enkä tarvitse saarnaa ettei tarvi muuttua..jokainen muuttuu,kasvaa ja kehittyy.jos ei,niin jää katkeraksi ruikuttajaksi,joka ärsyyntyy toisista ihmisistä ja heidän mielipiteistään eli tekee toisille kiusaa,kun oma ajtusmaailma on kapea.sehän tällä palstalla on monta kertaa jo todettu :\|
Hyvää kesäpäivää kaikille!! =) B)

mokai
mie olen tehnyt nuorena paljon semmosta jota en nyt tekisi,ei kestä päivän valoa,kuten ajellut taksilla maksamatta,hajotellu postilaatikoita,juopotellut huonossa surassa,vissiin käynyt jätkä porukalla hesassa ostaan huumetta,en ole varma,ite en huumeita ole kokeillut,vähän jokaisen kaa maannut, nämä tapahtui sit alle kaksi kymppisenä, nyt jo vanha eläjä,joka muistelee joskus kamalaa nuoruuttaan,onko muita...

Mie jättäisin tällaiset riidanhakuiset avaukset huomiotta, josta oli puhetta jo silloin kun tuli tämä "rauhallisempi puoli" tänne ;) Eipähän minua ainakaan kiinnosta näin kurja avaus, itse kirjoittajaa en tunne mutta tällaiset avaukset saa kavahtamaan ja jättämään huomiotta sellainen kirjoittaja joka tällaisella avauksella saa aikaan vain negatiivisia tunteita :/

HUU-haa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 18:30 julle ankanpää kirjoitti:
ONNEKSI TEITÄ TÄYDELLISIÄ
TEITÄ RIITTÄÄ TÄLLÄ PALSTALLA.
Sulla ei tunnu olevan enää mitään sanottavaa! Pidä lupauksesi ja lopeta äityköiden piinaaminen.

Yhteistyössä