kaikki täällä olevat isukit pinoon!

• Viestiketjun aloittaja Aljendo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
karloss
touhutipat
MrTurku
AnttiTre
Dude-76

Onhan näitä miehiä.
Mutta ostsikossa kysyttiinkin isukkeja.Kaikki yllä mainitut ei välttämättä ole isukkeja.
juuri näin. tuosta listasta skorpioni-67 ja kiltistituhma taitaa olla myös isukkeja... ja oiskohan tuo kapuki... mene ja tiedä... :whistle:

KÄÄK!!
Siksi juuri huijari kun on liian komee ja ilmeisesti välittävä isä ja tollainen ammatti, älä kysy millainen, en osaa selittää, jotenkin vaan kompastuin tähän. Jotenkin minun mielestä sopisi kieroiluksi?

Aljendo
no en siitä komeudesta tiedä. esimerkiksi mulla on silmälasit vaikka usein käytän piilareita. ja ei lähihoitaja ole mielestäni ammattina niin erikoisuus. ja luulen, että aika monet isät on välittäviä. näin ainakin toivon ja olenhan mä eronnutkin. kyllä mustakin niitä puutteita ja vikoja varmasti löytyy, mutta en kai mä niitä kaikille huutele :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja KÄÄK!!:
Siksi juuri huijari kun on liian komee ja ilmeisesti välittävä isä ja tollainen ammatti, älä kysy millainen, en osaa selittää, jotenkin vaan kompastuin tähän. Jotenkin minun mielestä sopisi kieroiluksi?
ai niinkun liian hyvä ollakseen totta :LOL:

Kyllähän kunnon miehiä löytyy kuitenkin ;)

Niin joo ja vielä hyvännäkösiä kaikenlisäks :D

Aljendo
olen kai eron jälkeen tullut liian nirsoksi :LOL: ja huhtikuussa vasta muutettiin erilleen. ei tässä heti 9 vuoden suhteen jälkeen niin kiire ole löytämään uutta. on paljon muutakin elämässä.

Yhteistyössä