Aaaaah,miten syötävän söpön olet.=)Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:eli itse oon 27 ja poika 5v.
Mä laitan sulle meiliä.=)Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:no kiitos ja kumarrus, jos jotakin miellyttää :snotty:
Saat laittaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja aaaaah:Mä laitan sulle meiliä.=)Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:no kiitos ja kumarrus, jos jotakin miellyttää :snotty:
Saanko laitta?
Laitoin jo.=)Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:Saat laittaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja aaaaah:Mä laitan sulle meiliä.=)Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:no kiitos ja kumarrus, jos jotakin miellyttää :snotty:
Saanko laitta?
oot kyllä aikas hyvänäkönenAlkuperäinen kirjoittaja Aljendo:eli itse oon 27 ja poika 5v.
Kyllä mä ihan siihen sun rofiilissa osoitteeseen laitoin.=)Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:kenelleköhän laitoit? ei näy postissa mitään?
no kiitoksia edelleen. johan tässä raavas mies nolostuu :ashamed: no toi mun e-mail-osoite on mun mese osoitekin eli mut voi lisätä sinne. Vielä kun vapailla markkinoilla ollaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minna:oot kyllä aikas hyvänäkönenAlkuperäinen kirjoittaja Aljendo:eli itse oon 27 ja poika 5v.
No mäpäs lisään.Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:no kiitoksia edelleen. johan tässä raavas mies nolostuu :ashamed: no toi mun e-mail-osoite on mun mese osoitekin eli mut voi lisätä sinne. Vielä kun vapailla markkinoilla ollaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minna:oot kyllä aikas hyvänäkönenAlkuperäinen kirjoittaja Aljendo:eli itse oon 27 ja poika 5v.
siis tulit tänne pariutumaan???Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:no kiitoksia edelleen. johan tässä raavas mies nolostuu :ashamed: no toi mun e-mail-osoite on mun mese osoitekin eli mut voi lisätä sinne. Vielä kun vapailla markkinoilla ollaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minna:oot kyllä aikas hyvänäkönenAlkuperäinen kirjoittaja Aljendo:eli itse oon 27 ja poika 5v.
No mut tääl on vaiks minkälaista herkkua tarjollaAlkuperäinen kirjoittaja vv:siis tulit tänne pariutumaan???Alkuperäinen kirjoittaja Aljendo:no kiitoksia edelleen. johan tässä raavas mies nolostuu :ashamed: no toi mun e-mail-osoite on mun mese osoitekin eli mut voi lisätä sinne. Vielä kun vapailla markkinoilla ollaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minna:oot kyllä aikas hyvänäkönenAlkuperäinen kirjoittaja Aljendo:eli itse oon 27 ja poika 5v.
Miksei?Löysin miehen täältä.Alkuperäinen kirjoittaja vv:siis tulit tänne pariutumaan???
Ai urpon vai?!?Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Miksei?Löysin miehen täältä.Alkuperäinen kirjoittaja vv:siis tulit tänne pariutumaan???
Ap. on namun näköinen.
En,se on kaveri.Yks mies joka joskus käväsee plussalla.Sil ei ole nikkiä täällä.Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:Ai urpon vai?!?
Mä sain alunperin käsityksen, että ap etsi vertaisseuraa, siis muita isejä.Alkuperäinen kirjoittaja vv:siis tulit tänne pariutumaan???