M
masis
Vieras
Asiakkaat huutaa töissä kun vasta olen siellä aloittanut ja 100 asiaa opittavana vaan kukaan ei niitä kiireessä kunnolla ehdi opettaa. 11pv:n putki töitä ja piti olla kolme päivää hengähdystaukoa mutta kahtena niistä olikin sitten töitä, se ainoa vapaapäivä meni nuhassa ja kurkkukivussa kun stressi laukesi. Yksityiselämässä ruttuja, itkeskelen milloin sattuu kun tulee selittämättömiä pahanmielen puuskia, ketään ei ole joka ottaisi kainaloon ja lohduttaisi, kavereillekaan jaksa jatkuvasti ongelmista marista vaikka kuuntelesivatkin mutta kun kukaan heistä ei aidon oikeasti tiedä miltä tämä tilanne minusta tuntuu. Talo on kuin sikolätti kun voimia ei ole siivota, kesä tuntuu menevän minulta ohitse kokonaan kun murehdin vain tyhmiä asioita enkä osaa nauttia hetkestä. Tänään motarilla meinasin ajaa nokkakolarin kun mutkan takaa vastaantulevan kaistalla joku vitun kusipää ajoin minun kaistaa vastaan ja jouduin tekemään äkkijarrutuksen että auto ehti ohitse. Nyt äsken kun väsyneenä peruutin pihaan auton niin jotenkin onnistuin peruuttaamaan piha puskaan päin auton sivun puskaa kunnolla nuollen ja mitäs sitten huomaankaan ? 1,5 METRIN naarmun auton sivussa, vittu kun en osaa mitään, olen niin paska että tekisi mieli deletoida tämäkin itkuvirsi pois tästä kun ärsytän tällä kuitenkin vain ihmisiä. Kiitos että sain masentaa iltaanne tällä turhan päiväisellä valituksella. On vain niin paha olla.