kaikki romantiikka on miehen puolelta täysin loppu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eroko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eroko?

Vieras
mä en saa mitään vastarakkautta, en minkäänlaista.
ja olen kyllä saanut, mutta en enää muutamaan vuoteen.
miehen rakkaus kuulema kiteytyy NYKYÄÄN käytännön asioissa kuten toisen lainan takaamisessa ja auton tankkaamisessa yms.
ei se koskaan ole sellainen ollut, että olis koti täynnä kynttilöitä ja mies siinä ruusu hampaissaan hempeilis -enkä sellaista odotakaan... mutta...
oon jotenkin niin pettynyt. miehestä on tullut niin... tollanen....
olis ihana jos se joskus spontaanisti halais ja sanois että tykkää. tai tekis mulle ruokaa tai veis mut ulos syömään. tai edes jotain. mutkun ei mitään.
(ja minä kyllä teen, hieron, hellin, halaan, kerron rakastavani...)

Miehet on vähän erilaisia..ole oikein ovela. Hän joutuu vähän miettimään, positiivisella tavalla, ole kiireinen tai salaperäinen. Pidä itsestäsi huolta. Odota että hän huomaa sinut. Voikyl kestää 20 vuotta, mut sitten jonain päivänä: hän huomaa sinut!

Niin tai sitten kokeilet joku ilta lopettaa aktiivisuutesi. Mä oon ite huomannu et heti ku mua alkaa masentaa se, etten saa mitään huomiota niin sitten sitä alkaa tulla :)

[QUOTE="mievain";23213498]Niin tai sitten kokeilet joku ilta lopettaa aktiivisuutesi. Mä oon ite huomannu et heti ku mua alkaa masentaa se, etten saa mitään huomiota niin sitten sitä alkaa tulla :)[/QUOTE]

näinhän se menee. Jos sä yrität olla kristillinen ja tehdä niinkuin haluat itelles tehtävän, niin se ei aina suhteessa toimi. Ja jos joku ei toimi, sitä ei kannata tehdä kerta toisensa jälkeen. Pitää kokeilla jotain muuta.

Yhteistyössä