ap
Juu eli eilen illalla kaavake viimein ilmestyi sivuille. Kaikki innokkaat mukaan!!
http://www.fitfarm.fi/
http://www.fitfarm.fi/
no niin mukana ollaanAlkuperäinen kirjoittaja lylleröpyööerö:jaah pitäisköhän lähteä mukaan, olen vain töissä päiväkodissa ja olen opetusateria velvollinen, enkä aina pääse taatusti 3h välein syömään, mutta kokeilla ilmaiseksi voisin. Nyt olen laihduttanut nutaamalla ja se alkaa jo tökkimään.
jepjep, sinnekin pitäneen kehitella joku nimmari, vai ollankohan siel omilla?Alkuperäinen kirjoittaja pyllerö:Hyvä juttu lylleröpyllerö, ehkäpä törmätään fitfarmin forumilla jonne on pääsy vain haasteeseen ilmoittautuneilla.
En tiiä yhtään. Ne tunnukset forumille tulee s-postiin. Eipä haittais olla omilla nimillä.Alkuperäinen kirjoittaja lylleröpyllerö:jepjep, sinnekin pitäneen kehitella joku nimmari, vai ollankohan siel omilla?Alkuperäinen kirjoittaja pyllerö:Hyvä juttu lylleröpyllerö, ehkäpä törmätään fitfarmin forumilla jonne on pääsy vain haasteeseen ilmoittautuneilla.
no ei niin, eihän sinne ulkopuoliset pääse päitään aukomaanAlkuperäinen kirjoittaja pyllerö :En tiiä yhtään. Ne tunnukset forumille tulee s-postiin. Eipä haittais olla omilla nimillä.Alkuperäinen kirjoittaja lylleröpyllerö:jepjep, sinnekin pitäneen kehitella joku nimmari, vai ollankohan siel omilla?Alkuperäinen kirjoittaja pyllerö:Hyvä juttu lylleröpyllerö, ehkäpä törmätään fitfarmin forumilla jonne on pääsy vain haasteeseen ilmoittautuneilla.
Alkuperäinen kirjoittaja pyllerö:Ilmoittauduin juuri mukaan!! Odotin kun haukka koko päivän sitä kaavaketta ja vihdoinkin se oli etusivulla!! Jippii!
Aloitin tänään gojuttago dieetin ja jatkan tolla uudella haasteella porukan mukana 23.8. Into on kova ja fiilis korkealla ja olen varma että onnistun. Mulle tää on helppo koska söin 6kk melkeinpä samaan tapaan, mutta annosmääristä ei ollu tietoakaan. Tää on tosin vähärasvainen kun taas karppaus runsas rasvainen.
Jos vain tää auttaa ja opin ateria rytmin ja annoskoot niin todellakin 10 viikon jatko (89e) on pikkuraha hyvistä tuloksista!
Neljässä viikossa näkee kyllä onko tämä itseään varten.
Ne ohjeet oli ennen gojuttago sivuilla otsikon "ruokavalionne olkaa hyvät"- alla, mutta ei ole enää, samoin ku treeni ohjeet vaan ne on siirtyny fitfarmin sivuille ja ilmeisesti sinne forumiin mikä on yleisöltä suljettu.Alkuperäinen kirjoittaja MInä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja pyllerö:Ilmoittauduin juuri mukaan!! Odotin kun haukka koko päivän sitä kaavaketta ja vihdoinkin se oli etusivulla!! Jippii!
Aloitin tänään gojuttago dieetin ja jatkan tolla uudella haasteella porukan mukana 23.8. Into on kova ja fiilis korkealla ja olen varma että onnistun. Mulle tää on helppo koska söin 6kk melkeinpä samaan tapaan, mutta annosmääristä ei ollu tietoakaan. Tää on tosin vähärasvainen kun taas karppaus runsas rasvainen.
Jos vain tää auttaa ja opin ateria rytmin ja annoskoot niin todellakin 10 viikon jatko (89e) on pikkuraha hyvistä tuloksista!
MIstä olet löytänyt gojuttago dieetin ohjeet? Olisin myös halukas jo aloittamaan dietin =)
Ilmoittauduin mukaan eilen =) olisin vaan ollut jo halukas aloittamaan laihdutuksen jo nyt, koska meilla olisi syys lokakuun vaihteessa tiedossa juhlat joihin olisii hyvä saada painoa vähän putoamaan =)Alkuperäinen kirjoittaja pyllerö:Ne ohjeet oli ennen gojuttago sivuilla otsikon "ruokavalionne olkaa hyvät"- alla, mutta ei ole enää, samoin ku treeni ohjeet vaan ne on siirtyny fitfarmin sivuille ja ilmeisesti sinne forumiin mikä on yleisöltä suljettu.Alkuperäinen kirjoittaja MInä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja pyllerö:Ilmoittauduin juuri mukaan!! Odotin kun haukka koko päivän sitä kaavaketta ja vihdoinkin se oli etusivulla!! Jippii!
MIstä olet löytänyt gojuttago dieetin ohjeet? Olisin myös halukas jo aloittamaan dietin =)
Harmi. Mutta ei mene kauaa enää niin saat uudet ohjeet s-postiin jos ilmottauduit mukaan gofatgo haasteeseen.
Tänään pitäisi ohjeiden avautua =)Alkuperäinen kirjoittaja rk22:koskahan nuo ohjeet tulee s-postiin?