kauan oot noudattanut ja millaisin tuloksin?Alkuperäinen kirjoittaja Muksis:Mukaan! Mukaan! Kunhan tulis se ilm.kaavake! Nyt mulla meneillään GoJuttaGo dieetti lupaavin tuloksin.
Alkuun pääsy?? Jonkin uuden oppiminen?? Ja kai siellä voi jatkaa maksusta jos vaikuttaa lupaavalta?? Oisin kyllä valmis maksmaankin jos jollain keinoa pääsis eroon tästä pelastusliivistä!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mitä hyötyä yhdestä kuukaudesta on?
Mikäs siinä. Mutta ihan oikeasti mä en tarvitse tuota. Eikä ole rahaa laittaa tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuun pääsy?? Jonkin uuden oppiminen?? Ja kai siellä voi jatkaa maksusta jos vaikuttaa lupaavalta?? Oisin kyllä valmis maksmaankin jos jollain keinoa pääsis eroon tästä pelastusliivistä!!
Kaksi viikkoa ja pari päivää takana, vaaka näyttää 4 kg vähemmän. En ole lisännyt liikuntaa (joka tällä hetkellä nolon vähäistä). Myös mittanauha antaa pienempiä lukemia alkutilanteeseen verrattuna.Alkuperäinen kirjoittaja n:kauan oot noudattanut ja millaisin tuloksin?Alkuperäinen kirjoittaja Muksis:Mukaan! Mukaan! Kunhan tulis se ilm.kaavake! Nyt mulla meneillään GoJuttaGo dieetti lupaavin tuloksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mikäs siinä. Mutta ihan oikeasti mä en tarvitse tuota. Eikä ole rahaa laittaa tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuun pääsy?? Jonkin uuden oppiminen?? Ja kai siellä voi jatkaa maksusta jos vaikuttaa lupaavalta?? Oisin kyllä valmis maksmaankin jos jollain keinoa pääsis eroon tästä pelastusliivistä!!
No olkoon. Silti en tarvitse sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Hip:GOFatGo on ilmainen.
no oliko tämä pino tarkotettu sulle, joka et tätä tarvitse? on ihmisiä jotka tarvitsee. tämä oli niille plösöille jotka tarvitsee, ei sulle.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mikäs siinä. Mutta ihan oikeasti mä en tarvitse tuota. Eikä ole rahaa laittaa tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuun pääsy?? Jonkin uuden oppiminen?? Ja kai siellä voi jatkaa maksusta jos vaikuttaa lupaavalta?? Oisin kyllä valmis maksmaankin jos jollain keinoa pääsis eroon tästä pelastusliivistä!!
Hyvä niin! Mutta veikkaan että suurin osa meistä tarvitsee päästäkseen paremmin alkuun.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mikäs siinä. Mutta ihan oikeasti mä en tarvitse tuota. Eikä ole rahaa laittaa tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuun pääsy?? Jonkin uuden oppiminen?? Ja kai siellä voi jatkaa maksusta jos vaikuttaa lupaavalta?? Oisin kyllä valmis maksmaankin jos jollain keinoa pääsis eroon tästä pelastusliivistä!!
Anteeksi! En kommentoi enää. Tuossa oli kuitenkin haaste plösöille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no oliko tämä pino tarkotettu sulle, joka et tätä tarvitse? on ihmisiä jotka tarvitsee. tämä oli niille plösöille jotka tarvitsee, ei sulle.
Niin, ilmainen YHDEN KUUKAUDEN.Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mikäs siinä. Mutta ihan oikeasti mä en tarvitse tuota. Eikä ole rahaa laittaa tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuun pääsy?? Jonkin uuden oppiminen?? Ja kai siellä voi jatkaa maksusta jos vaikuttaa lupaavalta?? Oisin kyllä valmis maksmaankin jos jollain keinoa pääsis eroon tästä pelastusliivistä!!
GOFatGo on ilmainen.
No näinhän täällä on koitettu sanoa! Mut eiköhän siinä jo ehdi näkemään onko se se oma juttu!!! Voi sit halutessaan jatkaa rahalla jos toimii ja on mahdollisuus! Ilman tätä ilmaista kokeilua moni ei varmaan lähde edes kokeilemaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, ilmainen YHDEN KUUKAUDEN.Alkuperäinen kirjoittaja Hip:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mikäs siinä. Mutta ihan oikeasti mä en tarvitse tuota. Eikä ole rahaa laittaa tuohon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuun pääsy?? Jonkin uuden oppiminen?? Ja kai siellä voi jatkaa maksusta jos vaikuttaa lupaavalta?? Oisin kyllä valmis maksmaankin jos jollain keinoa pääsis eroon tästä pelastusliivistä!!
GOFatGo on ilmainen.