kaikki on vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun, vuorotyöläisen kodinhoidosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keikku eiku heikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keikku eiku heikku

Vieras
kaipailisin apuja. Iso omakotitalo sellainen peppi pitkätossumainen, onko vinkkejä kuinka siivota, hoitaa... Tilanne se että 7 tuntia menee jos siivoo kunnolla koko talon. Sit lapset häärää apuna lisäks. Mutta kun ei ole aikaa, tai siis mistä otan ajan nyt 7 päivän putki töitä, 1 vp ja 4 päivää töitä+ opiskelut päälle.

Olen yrittänyt jakaa osiin tätä siivousurakkaa, mut ei se multa luonnistu niin. Olen kait niitä ihmisiä kaikki tai ei mitään.

Kaveri sanoi että syynä olis se kun hankaan yhen kohdan pilkulleen valmiiksi ennen kuin pystyn siirtymään seuraavaan kohteeseen, esim vessan hyllyssä pitää tavarat olla sentilleen oikeilla kohdilla, jos tiedän että minulla ei ole aikaa siivota järjestellä pilkulleen, jää kaikki tekemättä. Vinkkejä. Tahdon että tämä on meidän koti, ei peppi pitkätossun

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitä sun miehes tekee? Käy pari kertaa talvessa kurkkaamassa öljykattilan tilanteen?

No suurinpiirtein näin,kattoo lämmityskattilan tekee halot ja lämmittää takan. Nin ja lumityöt, välillä tekee ruokaa, tosin ne tiskit jää sit mulle.

Yhteistyössä