kaikki nurinkurin... mies ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lumpeenlehti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lumpeenlehti"

Vieras
meillä meni suhde ihan pipariksi talon rakennus aikana. samaan syssyyn kun oli vastasyntynyt ja 4v uhmis. mies tietty halusi tehdä kaiken pitkästä ja kaikki itse mitä vaan osasi ja tuohan nyt osaa paljon. mutta kun yksi mies rakentaa yksin yhtä taloa niin sehän ei kovin nopeaa tule valmista. musta ei kauheasti apua ollut(eikä mies apua halunnut, huusi vaan jos yritti auttaa, annoin sitten olla) kun oli oltava lasten kanssa ja pyörittää normi arkea. miestä tuskin näki muuta kuin ohi mennen. rakentaminen kesti 2-vuotta. ensimmäisen vuoden aikana 0kertaa seksiä. sittemmin seksiä 2-4kertaa puolessa vuodessa ja sama tahti on nyt jatkunut vaikka ollaan tässä uudessa talossa asuttu pari vuotta. Nyt miestä yhtäkkiä taas kiinnostais seksi mutta mua ei vois enää vähempää kiinnostaa, ajoittain miehen pelkkä läsnäolo ärsyttää niin että aivan keittää. Aina kun otan puheeksi parisuhteen hoitaminen miehelle se tarkoittaa seksiä koska joka kerta se ehdottaa seksiä sen keskustelun jälkeen. olen eroakin väläytellyt ja silloinkin sillä ei ollu muuta tarjota kun seksiä. En mä oikein itsekään enää tiedä mitä mä haluan mutta ei seksi ainakaan oo ratkaisu. Kaikesta huolimatta en oo pihdannu joten siitä ei voi mua syyttää. Vaikka se onkin kauhean ristiriitainen fiilis kun mies tekee aloitteen seksiin eikä huvita mutta kyllä mä silti orgasmin saan mutta jälkeen päin on ihan äärettömän TYHJÄ olo.

Menkää avioliittoneuvojalle tms. Käydäänhän sitä muuallakin apua saamassa niin miksei sitten elämän tärkeimmän asian kanssa? Voisit myös ehdottaa miehellesi, että tekisitte jonkun kokeilun esim.että lähentyäksenne ottaisitte tavaksi laittaa ruokaa yhdessä, käydä lenkillä tms ei-seksuaalista. Kun läheisyys kasvaa, mahdollisedti himot sen myötä. Paljon hellyyttä ilman taka-ajatuksia ja yhdessäoloa.

Ei tarvitse keskustella välttämättä, mutta viettäkää aikaa yhdessä ja olkaa läsnä toisillenne. Eli ei siis että istuskelette vierekkäin ja molemmat näprää puhelinta tai istuu koneella.

Kai sitä pitäis tehdä joskus jotain yhdessä. Jotenkin vaan on niin vaivautunut olo jos ollaan kahdestaan. Eikä mistään oikeen saa aikaan keskustelua.

Entä jos menis ainakin joka toinen ilta samaan aikaan nukkumaan (jos työvuorot mahdollistavat) ja ees nukahtais toiseen kainaloon tai lusikassa tms.? Ei tarttis sen kummempaa keskustelua kuin "hyvää yötä kulta, nuku hyvin" ja pusu päälle.

Jotenkin vaan en edes usko että mies piittaa minusta ihan oikeasti.

Mulla on niin helkkarin ruma ja epäviehättävä olo ihan fyysisesti sekä henkisesti, älyllisesti...

[QUOTE="lumpeenlehti";28720029]meillä meni suhde ihan pipariksi talon rakennus aikana. samaan syssyyn kun oli vastasyntynyt ja 4v uhmis. mies tietty halusi tehdä kaiken pitkästä ja kaikki itse mitä vaan osasi ja tuohan nyt osaa paljon. mutta kun yksi mies rakentaa yksin yhtä taloa niin sehän ei kovin nopeaa tule valmista. musta ei kauheasti apua ollut(eikä mies apua halunnut, huusi vaan jos yritti auttaa, annoin sitten olla) kun oli oltava lasten kanssa ja pyörittää normi arkea. miestä tuskin näki muuta kuin ohi mennen. rakentaminen kesti 2-vuotta. ensimmäisen vuoden aikana 0kertaa seksiä. sittemmin seksiä 2-4kertaa puolessa vuodessa ja sama tahti on nyt jatkunut vaikka ollaan tässä uudessa talossa asuttu pari vuotta. Nyt miestä yhtäkkiä taas kiinnostais seksi mutta mua ei vois enää vähempää kiinnostaa, ajoittain miehen pelkkä läsnäolo ärsyttää niin että aivan keittää. Aina kun otan puheeksi parisuhteen hoitaminen miehelle se tarkoittaa seksiä koska joka kerta se ehdottaa seksiä sen keskustelun jälkeen. olen eroakin väläytellyt ja silloinkin sillä ei ollu muuta tarjota kun seksiä. En mä oikein itsekään enää tiedä mitä mä haluan mutta ei seksi ainakaan oo ratkaisu. Kaikesta huolimatta en oo pihdannu joten siitä ei voi mua syyttää. Vaikka se onkin kauhean ristiriitainen fiilis kun mies tekee aloitteen seksiin eikä huvita mutta kyllä mä silti orgasmin saan mutta jälkeen päin on ihan äärettömän TYHJÄ olo.[/QUOTE]

tiedätkö meillä taas oli homma niin päin että läheisyyttä riitti,mies halasi,pussasi, piti kädestä kiinni,piti lähellä,otti kainaloon yöksi,joka yö, vaikka olisin ollut koko päivän kiukkunen. Mutta kaipasin hyväilyä,esileikkejä, erotiikkaa,intohimoa.

kun mies hieroi hartioita oikein odotin että siirtyis hieromaan vaikka tissejä..mut ei,ei ei,ei koskaan. Kaipasin intohimoa,kiihkeää seksiä yms niin paljon että lopulta aloin välttämään läheisyyttä koska joka kerran se johti pettymykseen.. siis pikku hiljaahan se tilanne meni tuohon suuntaan. pitkään halusin tietty minäkin läheisyyttä yms.Mutta kun kaikki oli niin laimeaa.. halusin kiihkeyttä..

sen lisäksi tuntui että meiltä puuttuu jokin ikäänkuin yhteys.. aikani luettua tietoa parisuhteista tajusin että meiltä puuttui tunneyhteys.. siis mies rakasti mua ja minä häntä. mutta koska hän torjui mua niin herkässä asiassa kuin seksuaalisuus,aloin sulkeutumaan itsekkin, sen lisäksi koska tunteista ei ikinä puhuttu,parisuhteesta ei ikinä puhuttu,siis mies ei puhunut.. tuntui että olen niin yksin! niin mä periaatteessa olinkin.vaikka mies olikin fyysisesti lähellä piti hän henkisesti ja emotionaalisesti kaukana. ilmeisesti suojatakseen itseään

Keijo Markova: Kiintymyssuhdeteoria aikuisrakkauden teoreettisena perustana - Väestöliitto

ensi kerralla kun mies vaikenee kysy häneltä: kulta oletko sinä vaiti koska et uskalla sanoa mitään? pelkäätkö pahentavasi tilannetta? pelkäätkö että suutun ja/tai hylkään?

Nimittäin meilläkin oli juuri noin että mä puhuin,mies istui hiljaa ja itse tulin aina vain vihaisemmaksi,koska koin hänen vaikenemisenkin torjuntana. mies taas vaikeni koska pelkäsi että mokaa ja sitten jätän hänet!

Yhteistyössä