kaikki naiset joiden vaatekoko on yli 36 ovat läskejä miehen mielestä

  • Viestiketjun aloittaja "murmeli"
  • Ensimmäinen viesti
"murmeli"
tuli surullinen mieli miehen sanoista. olen 162cm ja painan 67kg. käytän kokoa 38-42.
olen vasta alkanut kuntoilla miehen mieliksi ja heti tuli kauheat paineet laihduttaa enemmän nopeasti. se nyt ei taida olla mahdollista mutta mies kantaa kotiin muotilehtiä, joissa on kauniita ja laihoja malleja. miten saan taottua miehen päähän ettei minusta saa koskaan sellaista? :(
 
"murmeli"
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";28300150]Mies kantaa kotiin naisten muotilehtiä? No harrastuksensa kullakin.[/QUOTE]

naisten muotilehdet kuulemma ovat avuksi tässä muodonmuutoksessa eli laihdutuksessa. minua ne vain ahdistavat. :(
 
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="murmeli";28300172]naisten muotilehdet kuulemma ovat avuksi tässä muodonmuutoksessa eli laihdutuksessa. minua ne vain ahdistavat. :([/QUOTE]

Huomaavaista. Mistä naistenlehdestä miehesi tykkää eniten?
 
Voi luoja. Kertoo aika paljon mitä miehesi sinussa - ja naisissa ylipäätään arvostaa. Laitappa hänestä kuva, niin voimme täällä arvostella kuinka täydellinen hän itse on?
Onhan muuten iso vehje, tuollaiset puheet ei voi kovin pienimunaisella nimittäin olla...
 
"mies"
Mies yrittää pelastaa suhteen ennenkuin se kaatuu siihen että lähtee toisen matkaan tai pettää. Ei kenestäkään voi väkisin mallia tehdä mutta painoa voi pudottaa jokainen, varsinkin tuolla painoindeksillä.

Mutta tottakai palstaämmien silmissä mies joka ei diggaa läskistä on sika joka pitää heittää pihalle.
 
"murmeli"
[QUOTE="mies";28300254]Mies yrittää pelastaa suhteen ennenkuin se kaatuu siihen että lähtee toisen matkaan tai pettää. Ei kenestäkään voi väkisin mallia tehdä mutta painoa voi pudottaa jokainen, varsinkin tuolla painoindeksillä.

Mutta tottakai palstaämmien silmissä mies joka ei diggaa läskistä on sika joka pitää heittää pihalle.[/QUOTE]

mies sanoi ettei petä eikä jätä mutta häntä hävettää koska olen niin läski. yritän kaikkeni mutta miehen mielestä se on liian vähän. pari vuotta sitten painoin vielä 59kg ja se olisi tavoite.
 
wrw
Sun miehesi pitäisi olla mun ystäväni kanssa. Kaveri jätti juuri tänään taakseen 10 vuoden suhteen, koska ennen hyvin lihaksikkaasta miehestään oli vuosien myötä (saliharrastuksen vaihduttua kestävyysurheiluun) sukeutunut jonkinmoinen kukkakeppi - sellainen kuivahko kestävyysurheilija.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";28300254]Mies yrittää pelastaa suhteen ennenkuin se kaatuu siihen että lähtee toisen matkaan tai pettää. Ei kenestäkään voi väkisin mallia tehdä mutta painoa voi pudottaa jokainen, varsinkin tuolla painoindeksillä.

Mutta tottakai palstaämmien silmissä mies joka ei diggaa läskistä on sika joka pitää heittää pihalle.[/QUOTE]

Hahaha.
On myös parisuhteita jotka perustuvat ihan oikeasti rakkaudelle, ei pelkästään/enimmäkseen ulkomuodolle ja pinnallisille arvoille.
Tälläisissä suhteissa yleensä sitä kumppania rakastetaan ja halutaan, vaikka jostain syystä hänen ulkomuotonsa jollakin tapaa muuttuisikin.
On täysin eri asia kannustaa puolisoaan hyvässä hengessä laihduttamaan mikälisikäli hän itsekin sitä tahtoo, kuin painostaa kumppania laihduttamaan vertailemalla tätä superlaihoihin malleihin ja koska muuten puoliso pettää/jättää/ei välitä enää kumppanistaan.
Tosin jos kumppani oikeasti on mieleltään niin vinksahtanut ja pinnallinen, että noin ajattelee, on ehkä parempikin että se suhde loppuu ennenkuin tämä pinnallisempi puolisko tosissaan pettää tai aiheuttaa naiselle pahemman luokan mielenterveysongelmat ja syömishäiriöt.
En myöskään ymmärrä miksi mies ylipäätään on koskaan naisesta kiinnostunut jos ihanteensa on niin vahvasti ja ehdottomasti todella pitkä ja laiha nainen, kun ap.sta ei mallimittaista saa tekemälläkään..
 
"vieras"
[QUOTE="murmeli";28300267]mies sanoi ettei petä eikä jätä mutta häntä hävettää koska olen niin läski. yritän kaikkeni mutta miehen mielestä se on liian vähän. pari vuotta sitten painoin vielä 59kg ja se olisi tavoite.[/QUOTE]

No kai ymmärrät ettei tuo kerro muusta kuin miehen itsensä itsetunto- ja mielenterveysongelmista?
 

Yhteistyössä