Se maksettu koti. Sovitte asumaan siinä.Mitä fiksua tämän talon pitämisessä on?
Paljonko on nykeinen talon arvo ja paljon siitä on velkaa? MIksi on pakko ottaa vielä remonttilainaakin?Onhan tästä vielä velkaa ja remonttilainaakin joutuu ottamaan.
N 80 000 on talon arvo,velkaa n 45000 ja tämä talo rakennettu 1964 purkiremontti,katto,keittiö ja yläkertaremontti on vaan tehtävä. Ja varmasti olisi viisainta muuttaa vaikka rivi tai kerrostalo-osakkeeseen tms koska se olisi kaikille helpointa.Paljonko on nykeinen talon arvo ja paljon siitä on velkaa? MIksi on pakko ottaa vielä remonttilainaakin?
Oletko ajatellut, että ehkä miehesi ei pysty kustantamaan parempaa taloa, kun ei ole kuin yksi työssäkäyvä perheessä?
Tuohon remonttiin varmaan menee ainakin 50 000e? Eli toisinsanoen mökkinne taitaa olla aika arvoton tällä hetkellä rahallisesti?N 80 000 on talon arvo,velkaa n 45000 ja tämä talo rakennettu 1964 purkiremontti,katto,keittiö ja yläkertaremontti on vaan tehtävä. Ja varmasti olisi viisainta muuttaa vaikka rivi tai kerrostalo-osakkeeseen tms koska se olisi kaikille helpointa.
Ehkä 30000 ja pakkohan se on remontoida kun velkaakin vielä on.Tuohon remonttiin varmaan menee ainakin 50 000e? Eli toisinsanoen mökkinne taitaa olla aika arvoton tällä hetkellä rahallisesti?
Kannaattko sitä edes remontoida, nostaako se sen myyntiarvoa?
Mä olen maksanut viemäriremontin ja yksi huone on yläkertaan tehty sitten olen ostanut meille auton plus miehelle työauton.Etkös sä täällä ole leuhkinu kuinka olet maksanu remontin siihen taloon vai onko tää taas niitä tänään sitä remonttia ei olekkaa taas maksettu juttuja?
Aiemmin niitä huoneita ei ollut kun 2.Mä olen maksanut viemäriremontin ja yksi huone on yläkertaan tehty sitten olen ostanut meille auton plus miehelle työauton.
Joo ei ollut mutta nyt on 3 tosin vielä neljäs pitää tehdä kun toinen puoli ullakosta on vasta käyttöullakkona.Alkuperäinen kirjoittaja mummonmökki;30049650:Aiemmin niitä huoneita ei ollut kun 2.
Kuka idiootti tekee viemäriremontin (siis kaivaa maat auki), jos ei uusi samalla putkia?Mä olen maksanut viemäriremontin ja yksi huone on yläkertaan tehty sitten olen ostanut meille auton plus miehelle työauton.
Tässä tehtiin kaupungin viemäröinti, ns likakaivot otettiin pois ja tästä saisi kun remontoisi varmasti n 120 000.Kuka idiootti tekee viemäriremontin (siis kaivaa maat auki), jos ei uusi samalla putkia?
Teidän pitää oikeasti miettiä, kannaako sitä taloa korjata. Monen talon arvo on täysi 0e, jos sijainti on huono eikä sillä ole kysyntää.
Pari viikkoa sitten valitit palstalla, kun pojallenne ei ole omaa huonetta, eikä kukaan käy leikkimässä teillä SIITÄ SYYSTÄ.Joo ei ollut mutta nyt on 3 tosin vielä neljäs pitää tehdä kun toinen puoli ullakosta on vasta käyttöullakkona.
Tuo yläkerran käyttöullakko ei ole vielä siinä kunnossa eikä se huone että lapsi voisi sielä vielä asua. Siihen että se saadaan kokonaan kuntoon menee vielä aikaa.Pari viikkoa sitten valitit palstalla, kun pojallenne ei ole omaa huonetta, eikä kukaan käy leikkimässä teillä SIITÄ SYYSTÄ.
Oletko jakomielitautinen vai etkö muista mitä kerrot palstalla vai onko kaikki juttusi valetta? Ihan niin kuin väitit täällä luvatun työpaikkasikin mennen konkkaan, joka paljastui täydeksi valheeksi.
Pelkkää valetta on se väitetty syöpäkin, tuossa toisessa kejussa joku toi sen taas esiin. Tyhmää.Pari viikkoa sitten valitit palstalla, kun pojallenne ei ole omaa huonetta, eikä kukaan käy leikkimässä teillä SIITÄ SYYSTÄ.
Oletko jakomielitautinen vai etkö muista mitä kerrot palstalla vai onko kaikki juttusi valetta? Ihan niin kuin väitit täällä luvatun työpaikkasikin mennen konkkaan, joka paljastui täydeksi valheeksi.
Tiedätkö, että ei se remontti menesti kasvata talon arvoa, jos sillä ei ole kysyntää. Talosta ei saa sitä hintaa, mitä siihen on itse laittanut rahaa.Tässä tehtiin kaupungin viemäröinti, ns likakaivot otettiin pois ja tästä saisi kun remontoisi varmasti n 120 000.
Mitä sä sitten ehdotat?että maksettaisiin tästä lainaa ja muutettaisiin vuokralle vai mitä?Tiedätkö, että ei se remontti menesti kasvata talon arvoa, jos sillä ei ole kysyntää. Talosta ei saa sitä hintaa, mitä siihen on itse laittanut rahaa.
Miettisin tuota kallista remonttia ihan huolella, kannattaako vai ei. Saako miehesi edes siihen lainaa pankista, jos se ylittää jo talon arvonkin kun lainaakin on vielä.
Mitä jos lopettaisit valituksen ja niiden ongelmien etsimisen ja keskittyisit siihen mitä sinulla on hyvin elämässäsi. Sinulla ja perheelläsi on koti, ruokaa ja toisella töitä. Asianne on hyvin.Mitä sä sitten ehdotat?että maksettaisiin tästä lainaa ja muutettaisiin vuokralle vai mitä?