on vaimo ja se on bi.. kiinnostaako?Alkuperäinen kirjoittaja utelias:onko sulla vaimoa/naisystävää?
naisystävää ei ole.
(paikka vapaa, hakemukset yv)
on vaimo ja se on bi.. kiinnostaako?Alkuperäinen kirjoittaja utelias:onko sulla vaimoa/naisystävää?
sun miehes tykkää varmasti kovasti sun touhuistas...Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai niin kaukana se onAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hämeenlinnasta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä päin oot?
kohta 3v. ja pienin 1,5v tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:minkä ikäset kaksoset sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:sitten kun oon tarpeeksi kännissä..Alkuperäinen kirjoittaja utelias:jokos laitat näytille sen sun kuvas?
olis hyvä kuva missä olen rannalla menossa uimaan kaksoset sylissä..
*raapii päätään* *ja pohtii mahtaako olla joku tuttu*Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai niin kaukana se onAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hämeenlinnasta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä päin oot?
ootko hml?Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:*raapii päätään* *ja pohtii mahtaako olla joku tuttu*Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai niin kaukana se onAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hämeenlinnasta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä päin oot?
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja niimpä:sun miehes tykkää varmasti kovasti sun touhuistas...Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai niin kaukana se onAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hämeenlinnasta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä päin oot?
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:*raapii päätään* *ja pohtii mahtaako olla joku tuttu*Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai niin kaukana se onAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hämeenlinnasta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä päin oot?
yes,biAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:on vaimo ja se on bi.. kiinnostaako?Alkuperäinen kirjoittaja utelias:onko sulla vaimoa/naisystävää?
naisystävää ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:on vaimo ja se on bi.. kiinnostaako?Alkuperäinen kirjoittaja utelias:onko sulla vaimoa/naisystävää?
naisystävää ei ole.
Mä oon kans .. siis hämeenlinnastaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:*raapii päätään* *ja pohtii mahtaako olla joku tuttu*Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai niin kaukana se onAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hämeenlinnasta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä päin oot?
mä en ole ,mutta tunnet yhden sieltä :snotty: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Mä oon kans .. siis hämeenlinnastaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:*raapii päätään* *ja pohtii mahtaako olla joku tuttu*Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai niin kaukana se onAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hämeenlinnasta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä päin oot?
joo oot turusta?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mä en ole ,mutta tunnet yhden sieltä :snotty: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Mä oon kans .. siis hämeenlinnastaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:*raapii päätään* *ja pohtii mahtaako olla joku tuttu*Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ai niin kaukana se onAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:hämeenlinnasta..Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mistä päin oot?
no missäpäin asut sit? *pistää kenkiä jalkaan.. pohtii mistä laptenvahti tähän hätään*Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:tulkaa kahville, ketkä ootte hml..
voitte sit vahvistaa muille että olen mies..
no nii,sitten tänne vaaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:AnnaBell.. ei turkukaan niin kaukana ole.. onhan auto olemassa..
Täs tulee ajeltua Turun väliä itekkinAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:AnnaBell.. ei turkukaan niin kaukana ole.. onhan auto olemassa..
et kai siinä eilises asussa kahvia keittele????Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:tulkaa kahville, ketkä ootte hml..
visamäessä.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:no missäpäin asut sit? *pistää kenkiä jalkaan.. pohtii mistä laptenvahti tähän hätään*Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:tulkaa kahville, ketkä ootte hml..
ihan mitä haluatte..Alkuperäinen kirjoittaja virppu:et kai siinä eilises asussa kahvia keittele????Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:tulkaa kahville, ketkä ootte hml..
melkoinen matka... tähän hätään kyl.. ootko mitä ikäluokkaa tai vaimos?Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:visamäessä.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:no missäpäin asut sit? *pistää kenkiä jalkaan.. pohtii mistä laptenvahti tähän hätään*Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:tulkaa kahville, ketkä ootte hml..
sun vaimo tee minustaAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no nii,sitten tänne vaaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:AnnaBell.. ei turkukaan niin kaukana ole.. onhan auto olemassa..
en mä voi.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no nii,sitten tänne vaaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:AnnaBell.. ei turkukaan niin kaukana ole.. onhan auto olemassa..
savu nousee tiimarivihosta..Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:melkoinen matka... tähän hätään kyl.. ootko mitä ikäluokkaa tai vaimos?Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:visamäessä.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:no missäpäin asut sit? *pistää kenkiä jalkaan.. pohtii mistä laptenvahti tähän hätään*Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:tulkaa kahville, ketkä ootte hml..
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:en mä voi.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no nii,sitten tänne vaaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:AnnaBell.. ei turkukaan niin kaukana ole.. onhan auto olemassa..
olen jo juonut.
vaimo tosin sanoi että mene vaan.. :kieh: