Harkitsen keravalaisuutta
Olen harkinnut muuttoa sinne, mikä siellä on hyvää ja mikä huonoa ja asuuko palstalaisia siellä?
Pistäppä muuttaen tänne sivistykseenAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä asuin aikanaan Keravan naapurissa, ja ihan mielellään olisin muuttanut Keravalle. =) Ainakin kaverit siellä hyvin viihtyivät, ja mekin tykkäsimme käydä. Siihen naapuriin en moneenkaan kuntaan muuttaisi.
No kun mä sieltä kerran pääsin tänne varsinaiseen Suomeen niin mä en kyllä takaisin tule. Kiitos vaan muruseni. Mä ikävä kyllä muistan Keravasta parhaiten yhden baarin josta olen usemmatkin kerrat erästäkin k-päätä noutanut.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Pistäppä muuttaen tänne sivistykseenAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä asuin aikanaan Keravan naapurissa, ja ihan mielellään olisin muuttanut Keravalle. =) Ainakin kaverit siellä hyvin viihtyivät, ja mekin tykkäsimme käydä. Siihen naapuriin en moneenkaan kuntaan muuttaisi.
Mutta silti voi sanoa "Kaikki Keravasta", se tarkoittaa kaikkea ko. kaupunkiin liittyvää. Vähän kuin "All about Eve".Kerava - Keravalla
Joo just sielläAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Töissä olen keravan tk:ssa
Samat kokemukset lääkäreistä jne. Kätevästi pääse helsinkiin jne.Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:tämä on kiva paikka pääkaupunkiseudun kupeessa, pieni ja palvelut ainakin meidän kohdalla on toimineet hyvin (siis neuvola, pk, lääkäri jne.) baareista ei minulla kokemusta mutta muuten toimiva asuinpaikka
Se vika varmaan oli vanhassa vesitornissa, mutta nyt meillä on uusi ja hyvä vesitorni, koffin lähellä.Alkuperäinen kirjoittaja Milla:Ihan kamala paikka. Niin kuin olen jo aikaisemmin sanonut, siellä on jotain mätää vesijohtovedessä, niin moni oli niin outo! Eikä siellä ole mitään, ei niin yhtään mitään... ainoa hyvä puoli oli, että Keravalta pääsi nopeasti pois.