Kaikki Keravasta !

• Viestiketjun aloittaja Harkitsen keravalaisuutta
  • Ensimmäinen viesti
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä asuin aikanaan Keravan naapurissa, ja ihan mielellään olisin muuttanut Keravalle. =) Ainakin kaverit siellä hyvin viihtyivät, ja mekin tykkäsimme käydä. Siihen naapuriin en moneenkaan kuntaan muuttaisi. :whistle:
Pistäppä muuttaen tänne sivistykseen

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä asuin aikanaan Keravan naapurissa, ja ihan mielellään olisin muuttanut Keravalle. =) Ainakin kaverit siellä hyvin viihtyivät, ja mekin tykkäsimme käydä. Siihen naapuriin en moneenkaan kuntaan muuttaisi. :whistle:
Pistäppä muuttaen tänne sivistykseen
No kun mä sieltä kerran pääsin tänne varsinaiseen Suomeen niin mä en kyllä takaisin tule. :D Kiitos vaan muruseni. :D Mä ikävä kyllä muistan Keravasta parhaiten yhden baarin josta olen usemmatkin kerrat erästäkin k-päätä noutanut. :whistle:

suvi-tuuli
tämä on kiva paikka pääkaupunkiseudun kupeessa, pieni ja palvelut ainakin meidän kohdalla on toimineet hyvin (siis neuvola, pk, lääkäri jne.) baareista ei minulla kokemusta mutta muuten toimiva asuinpaikka:)

Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:
tämä on kiva paikka pääkaupunkiseudun kupeessa, pieni ja palvelut ainakin meidän kohdalla on toimineet hyvin (siis neuvola, pk, lääkäri jne.) baareista ei minulla kokemusta mutta muuten toimiva asuinpaikka:)
Samat kokemukset lääkäreistä jne. Kätevästi pääse helsinkiin jne.

Milla
Ihan kamala paikka. Niin kuin olen jo aikaisemmin sanonut, siellä on jotain mätää vesijohtovedessä, niin moni oli niin outo! Eikä siellä ole mitään, ei niin yhtään mitään... ainoa hyvä puoli oli, että Keravalta pääsi nopeasti pois.

No musta täällä on kiva me-henki, kaikki palvelut lähellä mutta silti hyvät yhteydet ympäristöön. Helsinki junalla 20 min, Jumbo autolla 15 min... Rauhallisempaa kuin esim. Järvenpäässä, paljon leikkipuistoja, päivähoitotilanne hyvä... Tykkään!

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Ihan kamala paikka. Niin kuin olen jo aikaisemmin sanonut, siellä on jotain mätää vesijohtovedessä, niin moni oli niin outo! Eikä siellä ole mitään, ei niin yhtään mitään... ainoa hyvä puoli oli, että Keravalta pääsi nopeasti pois.
Se vika varmaan oli vanhassa vesitornissa, mutta nyt meillä on uusi ja hyvä vesitorni, koffin lähellä.

Yhteistyössä