Kaikki kellä on automiehiä kotona.

Nyt sitten ideoita, mitä mä en ole vielä huomioinut:

meidän auton kanss on ongelma. Vetää akun finaaliin, tai niin mä luulin. Tavis akku vaihdettiin kahdesti, kun luultiin ensimmäisen olevan viallinen, ja toisella kertaa oli vielä sellainen "no yritetään nyt vielä" meininki. Ja kun toinenkaan uusi akku ei tehnyt muutosta, ostettiin sellanen joku superhyper akku, mikä sen nimi on? En muista, mutta maksoi ihan sairaasti. Sen jälkeen onkin pelannut hyvin, eiliseen asti. Ja nyt ei kyllä mitenkään voi olla enää akusta kiinni. Virranjakaja? Latauspuoli on ok, on mitattu ja kaikki kunnossa.

Mä en jaksa...

Meillä on wepasto autossa, mutt toi nykyinen akku on sellanen minkä pitäisi kyllä kestää se.

Kun ne teidän raskaan työn raatajat tulee kotiin, kysykää niiltä. Mä olen keskiviikoksi varannut jo tolla autolle huollon, mutta se kavari on vähän sen oloinen ett.. noh, ei kauheen aikaansaava. Joten mä haluan jo valmiiksi tietää mitä mä siltä tilaan.

Tiedän tunteen, raivostuttavaa.... |O . Mulla kanssa omassa autossa ilmeisesti akku sippasi. Ekan kerran oli pikkukakkonen jättänyt oven auki enkä huomannut , siitä seurauksena se, että auto ei sitten pihahtanutkaan. Sain sitten auton käyntiin erään ystävällisen henkilön avustuksella ja pääsin töihin. Illalla kun menen autolle niin auto ei sitten taas pihahda, ei muuta kuin ukolle soittamaan että tuu nyt hyvä mies pelastaan vaimosi täältä parkkihallista....
Kysyisin hältä mikä vikana, valitettavasti en vaan ole kotona illalla kun hän kotiutuu. LÄhden nuorimmaisen kanssa liesuun... Mutta toivottavasti joku sulle osaa vastata. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Kuullostaa ns. sähkövialta. Eli joku purkaa siel sitä akkua.
Mitä se suto tekee kun yrittä käynnistää? Starttaako se ollenkaan vai sanooko vaan klik?
Samaa mieltä.
Joku imee akun kertalaakista tyhjäksi.
Auttaisin enemmän, jos mies ois kotona. Mutku o töis.. :|

Mitä se suto tekee kun yrittä käynnistää? Starttaako se ollenkaan vai sanooko vaan klik?

Se yrittää kyllä, ja se akku antaa kyll virtapiikin mutt se auto ei vaan käynnisty. Valot pelaa ja muut ett..

Mä oon ihan pihalla nyt tästä.

Hyvä ja ihana auto muuten, mä en haluaisi tälläsen takia sitä myydä.. :kieh:

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Se yrittää kyllä, ja se akku antaa kyll virtapiikin mutt se auto ei vaan käynnisty. Valot pelaa ja muut ett..

Mikä auto ja minkä ikänen?

Meillä ainakin oli sähkövika autossa, ja se purki akun, vaikka virrat oli pois. Mä kun en autoista tajua mitään, niin en osaa tarkemmin sanoo, mut joku osa oli hajalla joka kulutti akkua turhaan! Se osa kun vaihdettiin, kaikki toimi moitteettomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mikä auto ja minkä ikänen?
Volvo V70 97

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Ei kannata ostaa vanhoja autoja siis vuosiluvusta 1980-2001
Mieheni sanoisi tuohon, että ne vanhat autot on helpommin korjattavissa kuin nämä uudet. :D
Niin no mä en yhdy tohon. Meillä on tuo 2004 auto ollut nyt 4 v eikä vian vikaa ole ollu
No sitten teillä on hyvä auto. Meillä vaan ei ole todellakaan varaa ostaa uudempaa. ja se mun auton akkuvika korjaantui sillä että ukko vaihtoi siihen akun. Pelittää taas! Eläköön täysikäinen, hyvin pääsee vielä paikasta A paikkaan B. =)

Mieheni sanoisi tuohon, että ne vanhat autot on helpommin korjattavissa kuin nämä uudet. :D

Tää on niin totta!!Näissä uudemmissa ei edes ite aina voi selvittää vikaa,munki auto pitää aina maksaa sellaseen tietokone juttuun joka antaa vika koodin. :headwall:

Vaikkei se mikään uus oo mutta sellasia "hienouksia" on ettei saa ite katottua/selvitettyä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:

Tää on niin totta!!Näissä uudemmissa ei edes ite aina voi selvittää vikaa,munki auto pitää aina maksaa sellaseen tietokone juttuun joka antaa vika koodin. :headwall:

Vaikkei se mikään uus oo mutta sellasia "hienouksia" on ettei saa ite katottua/selvitettyä.
Tarkoitat varmaan vikakoodin lukijaa ja sellaisia voi ostaa itsellekkin, hinnasta en tiedä, riippuu kait merkista/mallista.

Yhteistyössä