Kaikki keinot millä synnytys käynnistyis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
säikähdä. syö älyttömästi jotain hyvää, eli litra jäätelöä, iso jumbopussi karkkia ja katso komedia taikka jännitysleffa. ja vietä kiva ilta, naura paljon. ole viltin alla. seuraavana päivä jos ei mitään tapahdu niin sitten ei ole tullut mässättyä tarpeeksi. :D

mä ainakin viettäsin sellasen jumbo mässäysillan jos tietäsin joutuvani piakoin synnyttämään.

Mulla ei auttanut mikään konsti. Molemmat raskaudet yli42 viikkosia ja synnytykset käynnistettiin synnärillä.
Siis kaikki mä kokeilin mutta mitään, siis ei pienintäkään supistusta yms. tullut!

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
säikähdä. syö älyttömästi jotain hyvää, eli litra jäätelöä, iso jumbopussi karkkia ja katso komedia taikka jännitysleffa. ja vietä kiva ilta, naura paljon. ole viltin alla. seuraavana päivä jos ei mitään tapahdu niin sitten ei ole tullut mässättyä tarpeeksi. :D

mä ainakin viettäsin sellasen jumbo mässäysillan jos tietäsin joutuvani piakoin synnyttämään.

Voi tää on oikeesti ihan paras idea! *kipaisee äkkiä kauppaan!*

Thanks! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:

tää ei kyllä ainakaan raskausdiabeetikoille ole hyvä idea

Yhteistyössä