Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Miksi noin tylsä ilme päällä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Miksi noin tylsä ilme päällä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Meillä ei ole kukaan muistanut kuvata aikoihin! Johtuu laiskuudesta..pitäisi tyhjentää kamera ja ensin etsiä sen piuha :xmas:
Missäs tytsi-89 vietit vapun? Oliko mukavaa? =) Myö oltiin kiltisti kotona perheen kesken B)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hienosti on sun tukka! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:juu noi vappukuvat ol oikein onnistuneita tytsillä :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hienosti on sun tukka! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hienosti on sun tukka! :flower:
Niin on![]()
Sulle vois sopia paremmin joku muu kuin vaaleanpunainen meikki, ootko kokeillut?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Patarouva, tässä iloisempi otos =) :
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=80785429
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen välillä muitakin kokeillut. Pitäisikin hankkia taas lisää meikkejä
.
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Patarouva, tässä iloisempi otos =) :
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=80785429
No nyt oli jo iloisempi lookki ja ensvuonna varmaan paljon ilosempi ko ylppälakki tulee olemaan päässä =)
Alkuperäinen kirjoittaja viddu:mä en oikeasti tajua miks tytsin täytyy iskee tänne noita kuviaan... ja hiuksista. kun ne ei mielestäni niin kummoiset ole. ja sitten toi meikki.. jessus.. vaikka on teini niin kai sitä osaa muutakin väriä laittaa luomiin kun vaaleanpunaista.joo... no tää oli mun murhe. laittakaapas muut niitä VAPPU kuvia eikä vaan hius kuvia.
osaatko lukea??? otsikossa oli että vappukuvia??? tytsin pärstä ja hiuskuvat ei mielestäni ole niitä... ja jos otsikossa olis lukenut et tytsin hiukset niin en ois avannut...Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Alkuperäinen kirjoittaja viddu:mä en oikeasti tajua miks tytsin täytyy iskee tänne noita kuviaan... ja hiuksista. kun ne ei mielestäni niin kummoiset ole. ja sitten toi meikki.. jessus.. vaikka on teini niin kai sitä osaa muutakin väriä laittaa luomiin kun vaaleanpunaista.joo... no tää oli mun murhe. laittakaapas muut niitä VAPPU kuvia eikä vaan hius kuvia.
tuota...ja miksi sinun piti avata tämä ketju? Tarkoitan että arvasit varmaan että näkisit myös tytsin kuvia???
B)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:osaatko lukea??? otsikossa oli että vappukuvia??? tytsin pärstä ja hiuskuvat ei mielestäni ole niitä... ja jos otsikossa olis lukenut et tytsin hiukset niin en ois avannut...Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Alkuperäinen kirjoittaja viddu:mä en oikeasti tajua miks tytsin täytyy iskee tänne noita kuviaan... ja hiuksista. kun ne ei mielestäni niin kummoiset ole. ja sitten toi meikki.. jessus.. vaikka on teini niin kai sitä osaa muutakin väriä laittaa luomiin kun vaaleanpunaista.joo... no tää oli mun murhe. laittakaapas muut niitä VAPPU kuvia eikä vaan hius kuvia.
tuota...ja miksi sinun piti avata tämä ketju? Tarkoitan että arvasit varmaan että näkisit myös tytsin kuvia???
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla ei ole muuta ku vappuna OTETTUJA kuvia. B) No sekös sitä harmaata ärsyttäs vielä enemmän. tosi paistaa siinä aurinko. no mutta, laitampas, jos se kerran ärsyttää.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2021397.jpg
Siinä näkyy koirani kalju peppukin. ne sen menkat ei vaan lopu ja se on ihan hullu. Vikisee vaan ulos koko ajan. :$
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla ei ole muuta ku vappuna OTETTUJA kuvia. B) No sekös sitä harmaata ärsyttäs vielä enemmän. tosi paistaa siinä aurinko. no mutta, laitampas, jos se kerran ärsyttää.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2021397.jpg
Siinä näkyy koirani kalju peppukin. ne sen menkat ei vaan lopu ja se on ihan hullu. Vikisee vaan ulos koko ajan. :$